1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The transportation in your t…

"The transportation in your town is very convenient."

Fordítás:A közlekedés a városodban nagyon kényelmes.

August 31, 2014

9 hozzászólás


Mamika51

A közlekedés az ön városában nagyon kényelmes. Ez miért nem jó?


skuzsu

Miért nem jó a TI városotokban a közlekedés nagyon kényelmes?


mazsola70

a közlekedés nagyon kényelmes a városodban miért rossz?


LizKiss2

Ez erdekes, mert en nem a" kenyelmes" szot hasznaltam (hiszen arra a comfortalbe a megfelelo kifejezes) hanem a " megfelelo= convenient" szot, es nem fogadta el, a gep szerint a helyes megoldas a comfortable. tehat konkretan azt irtam hogy: a kozlekedes a te varosodban nagyon megfelelo.


LizKiss2

Ez erdekes, mert en nem a" kenyelmes" szot hasznaltam (hiszen arra a comfortalbe a megfelelo kifejezes) hanem a " megfelelo= convenient" szot, es nem fogadta el, a gep szerint a helyes megoldas a comfortable. tehat konkretan azt irtam hogy: a kozlekedes a te varosodban nagyon megfelelo.


Tams257109

A többesszámot miért nem fogadja el? your=tied=tieteké! "A ti városotokban..." változat is elfogadható kellene legyen!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.