A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The transportation in your town is very convenient."

Fordítás:A közlekedés a városodban nagyon kényelmes.

3 éve

8 hozzászólás


Mamika51

A közlekedés az ön városában nagyon kényelmes. Ez miért nem jó?

3 éve

fectroll
fectroll

Helyes

3 éve

mazsola70

a közlekedés nagyon kényelmes a városodban miért rossz?

3 éve

fectroll
fectroll

Helyes

3 éve

LizKiss2

Ez erdekes, mert en nem a" kenyelmes" szot hasznaltam (hiszen arra a comfortalbe a megfelelo kifejezes) hanem a " megfelelo= convenient" szot, es nem fogadta el, a gep szerint a helyes megoldas a comfortable. tehat konkretan azt irtam hogy: a kozlekedes a te varosodban nagyon megfelelo.

1 éve

LizKiss2

Ez erdekes, mert en nem a" kenyelmes" szot hasznaltam (hiszen arra a comfortalbe a megfelelo kifejezes) hanem a " megfelelo= convenient" szot, es nem fogadta el, a gep szerint a helyes megoldas a comfortable. tehat konkretan azt irtam hogy: a kozlekedes a te varosodban nagyon megfelelo.

1 éve

szabino2

Helyes

5 hónapja

skuzsu
skuzsu

Miért nem jó a TI városotokban a közlekedés nagyon kényelmes?

3 hónapja