Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim bir atımız var."

Çeviri:We have a horse.

4 yıl önce

65 Yorum


IsaPoyraz

Bazen eksik harfleri dogru sayiyor ve altını cizerek gosteriyor harika bir porogram bir kez daha asık oldum

4 yıl önce

MuhammedCa16

Imla hatasi olarak kabul ediyor

3 yıl önce

xIsmet

Ben de etmiyor

3 yıl önce

duoBaran

Hehe

5 ay önce

enver01

..gfbxhxbcbfh

3 yıl önce

jentar61

inşallah bu programın seçeneklerinde Japonca'da vardır.

3 yıl önce

aliemir1907

Neden we are have a horse

4 yıl önce

Mira_Mira750

We are have a horse degil we have got a horse

3 yıl önce

DerinYzak

Çunku we biz have sahip olmak horse de zaten at

3 yıl önce

suatyksr

Ben dedigin givi yazdim yalnis dedi anlamadm

3 yıl önce

minecraftmehmet

e rapor et?

2 yıl önce

galata05

Harika bir program türkçe isveçce olmasını istiyorum

3 yıl önce

irem581659

Sendemi GALATASARAY lisin .bende

2 yıl önce

BurakYolta

Bağımlısı oldum haciii

3 yıl önce

NevanurKol

Çok iyi bir uygulama ama bazen eksik kelimeleri kabul ediyor bazen etmiyor etmediği zaman sinir oluyorum

3 yıl önce

faysalll

Hepp doNmasa iyi yaff

3 yıl önce

duru2311

Acimasiz ama sahane bi sey bazen kiziyorum ama vazgecemiyorum

3 yıl önce

irem581659

Cok basit bir cümle

2 yıl önce

ira97084

merhaba arkadaşlar nasilsiniz?

2 yıl önce

ira97084

we have a horse

2 yıl önce

ira97084

bizim bir atmz var

2 yıl önce

emoterrari

bir at yetmez biz 100 kişiyiz sırayla mı bincez ulan manyamayın adam olun

1 yıl önce

HakanTurac

An ile a arasindaki durumu anlamadim

3 yıl önce

yagmurceylan

neden we have horse olmuyor?

3 yıl önce

nurullahisik0

we have horse olmaz mı

2 yıl önce

hseyingne0

ya a koymasak olmuyor ya nasıl program

2 yıl önce

MUSAKAYA61

'THE HORSE HAS OURS' bu cümleyi neden kabul etmiyor?

2 yıl önce

metin614429

Bizim kelimesi our iken we olarak kelimeyi algılıyor saçma

2 yıl önce

minecraftmehmet

ya "we have horse" yazdım ve a eklicam ila

2 yıl önce

selinay331548

Bazan Sqsirqnlar vardir heralde demi arkadaslar....

2 yıl önce

SinanTurat

Isa poyraz

2 yıl önce

ira97084

takip eden etsin

2 yıl önce

KadirDelik

We have an horse olmaz mı? a mı an mı olduğuna nasıl karar verecez

2 yıl önce

Yazgl337494

Gayet iyi bir öğrenne programı

2 yıl önce

EbruDeger
2 yıl önce

zeynepkubr6

We have a horse

1 yıl önce

MaximumEyl

A ne alaka?

1 yıl önce

SelinAyra

Yanlışlıkla ka

1 yıl önce

zglGrbz

Ffgfygiijoouyigjggf

1 yıl önce

zglGrbz

HhfhfgjohgyyGyfhgggggggghggg

1 yıl önce

bergoze

Iyi

1 yıl önce

zgsuAYDOAN

Bir hatam oldo diye yani tek harf yanlıs dedi

1 yıl önce

paperboy517

We have a the horse ne demek

1 yıl önce

thegitaristtt

we biz demek değilmiydi?

1 yıl önce

Cemre17851

The ne demek bilen varmi

1 yıl önce

Efezata

Yaw orde We yazıom malmısın yaaaaa!!!!!!!

1 yıl önce

GnennGeyik

Çoook kolaaayyyy

10 ay önce

TugbaYilma10

bu ne olm bana "we have one horse" diye düzeltme yaptı :D

9 ay önce

Eray609326

got kelimesini nezaman kullaniriz yani we have got a horse dersek ne olur

2 hafta önce

MmineA.

Guzel

3 yıl önce

enver01

,grsfssxgvdhdhfbf

3 yıl önce

BEYZANURAK8

Bu programa bayıldım ama bazenleri sesli soylerken eat değil iyt diyor bende bazen yanlışıkla it yazıyorum ¡¿¤◆

3 yıl önce

BNYAMNMETE

We yerine our gelmesi gerekmiyprmu

3 yıl önce

Sametahin2

At var

4 yıl önce

ataerkil63

are kullandım ama yanlış oldu

3 yıl önce

MadamPirate

Geniş zamanda "am, is, are" kullanılmaz.

3 yıl önce

matrup

Us have a horse yazdim kabul etmedi

We bi demek Us bizim demek

Soruda ' bizim bir atımız var ' cümlesini çevirmemizi istemis

Us daha mantıklı değil mi ? Yardim lütfen

3 yıl önce

ShahinKhan3

We - biz Us - bize, bizi Our - bizim

3 yıl önce

MustafaUys2

We have the a horse . Olmasi gerekmiyor mu ?

4 yıl önce

Viforvendetta

hayır iki belirteç yan yana gelmez

4 yıl önce

hseyingne0

the olmasa olur

2 yıl önce