1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The woman is a police office…

"The woman is a police officer."

Переклад:Ця жінка - офіцер поліції.

August 31, 2014

8 коментарів


IgorLuk

чому не підходить: ця жінка є офіцером поліції ???


yablunkowskyi

Додаток просто не може вмістити усе різнобарв'я варіантів відповідей української мови. Мені також хочеться так казати, но я себе стримую))


LITNBU2T

Мене теж те саме чому не підходить !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


uhadaj

police officer - це самий найнижчий чин серед поліції, і явно дане слово не означає офіцер. Офіцер в Україні (СНД) - це вже середній чин в поліції (армії, тощо). https://en.wikipedia.org/wiki/Police_officer


haizon

полісмен? а чому не полісвумен тоді якщо це жінка?


AM6f1

А чому неправильно Ця жінка поліцейський?


yablunkowskyi

Як би "the" означає конкретну особу, але без слове "це/цей/ця", проте слово "this" означає саме слова "це/цей/ця"


Porohobot

Офіцерка. Додайте фемінітиви!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати