"The third horse is black and white ."

Çeviri:Üçüncü at siyah ve beyazdır.

August 31, 2014

17 Yorum


BetlYarenz

Diğer sorularda kabul etmişti ama bu kez rakmla yazınca yanlış dedi . 3. yazmıştım .

June 1, 2015

ErhanAz

aynen bende ona anlam veremedim

May 16, 2016

alper621553

Ben 3. Yazdım kabul etmedi.

August 14, 2015

Lalisa.manoban56

Arkadaşlar yazıyla yazmanız gerekiyor

August 30, 2017

kitapkurdu940279

aynen

August 20, 2016

nur178927

Doğru söylüyorum kabul etmiyor

July 4, 2019

MminAtakan

"Siyah ve beyaz " yerine "siyah beyaz" ceviri turkceye daha uygun degil mi

August 31, 2014

Barisgndgdu

Türkçeye uygun ama İngilizceye uygun değil. "Siyah beyaz" kelimesinin çevirisi "black-white" olur.

November 8, 2015

Lalisa.manoban56

Hayır, bence 'siyah ve beyaz' da uygun.

August 30, 2017

irem_ipek

bende siyah beyaz dediğim için kabul etmedi. ve kullanınca mantıken iki ayrı attan bahsedermiş gibi geliyo.

September 17, 2014

elif_plt

Beyaz ve siyah yazdigim için kabul etmedi ya :)

August 20, 2015

semihakoyuncu
  1. yazdım kabul etmedi oburlerinde kabul etti olmazkı
January 26, 2017

elifzeynepkn
  1. at siyah ve beyaz niye olmuyor
January 29, 2017

Lalisa.manoban56

Doğrusu 'Üçüncü at siyah ve beyaz'

August 30, 2017

Mustafa453158

Kara ve ak yazdım kabul edilmedi, niye

January 30, 2018

zahit686729

siyah beyaz degilde beyaz siyah dedim hata etrtin dedi baykus

March 8, 2018

farukcagsak
  1. at siyah ve beyaz yazdım kabul etmedi
March 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.