Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The third horse is black and white ."

Çeviri:Üçüncü at siyah ve beyazdır.

4 yıl önce

15 Yorum


BetlYarenz

Diğer sorularda kabul etmişti ama bu kez rakmla yazınca yanlış dedi . 3. yazmıştım .

3 yıl önce

ErhanAz

aynen bende ona anlam veremedim

2 yıl önce

alper621553

Ben 3. Yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

Lalisa.manoban56

Arkadaşlar yazıyla yazmanız gerekiyor

1 yıl önce

kitapkurdu940279

aynen

2 yıl önce

MminAtakan

"Siyah ve beyaz " yerine "siyah beyaz" ceviri turkceye daha uygun degil mi

4 yıl önce

Barisgndgdu
Barisgndgdu

Türkçeye uygun ama İngilizceye uygun değil. "Siyah beyaz" kelimesinin çevirisi "black-white" olur.

2 yıl önce

Lalisa.manoban56

Hayır, bence 'siyah ve beyaz' da uygun.

1 yıl önce

irem_ipek

bende siyah beyaz dediğim için kabul etmedi. ve kullanınca mantıken iki ayrı attan bahsedermiş gibi geliyo.

4 yıl önce

elif_plt

Beyaz ve siyah yazdigim için kabul etmedi ya :)

3 yıl önce

semihakoyuncu
  1. yazdım kabul etmedi oburlerinde kabul etti olmazkı
1 yıl önce

elifzeynepkn
  1. at siyah ve beyaz niye olmuyor
1 yıl önce

Lalisa.manoban56

Doğrusu 'Üçüncü at siyah ve beyaz'

1 yıl önce

Mustafa453158

Kara ve ak yazdım kabul edilmedi, niye

8 ay önce

zahit686729

siyah beyaz degilde beyaz siyah dedim hata etrtin dedi baykus

7 ay önce