"We cook in the morning."

Fordítás:Főzünk délelőtt.

4 éve

14 hozzászólás


Csacsika2

miért kell ide az "in" ?

3 éve

vasvariistvan

Attól lesz időhatározó.

8 hónapja

herocs

reggel miért nem megfelelő válasz?

4 éve

Soriaki

"Főzünk reggel" nekem elfogadta

3 éve

PinterDoro

Én ìrtam hogy reggel erre ìrta hogy egy másik fordìtás délelőtt nem értem akkor ez azt jelenti hogy a délelőtt nincs külön ha nem megfelel a morning mindkettőnek reggel /délelőtt?

3 éve

Soriaki

Igen

3 éve

LordRaminez

De a morning az nem reggel???

2 éve

kaizermate

Dettó

1 éve

csAnita1

Délelőtt 11-ig.

3 hete

Fifike05.10

De nagyon is megfelelő!...jelentsd!!! :)

4 éve

HorvathLaszlo88

Az igeidő miatt gondolnám hogy a 'reggelente' is megfelelő, de miért nem?

4 éve

FtcFeki

Morning=reggel

2 éve

EdinaStefa1

Morning az nem a reggel veletlen?

2 éve

Harga

Hajnal utántól majdnem délig. Jó hosszú.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.