A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We cook in the morning."

Fordítás:Főzünk délelőtt.

4 éve

13 hozzászólás


Csacsika2

miért kell ide az "in" ?

2 éve

vasvariistvan

Attól lesz időhatározó.

4 hónapja

herocs

reggel miért nem megfelelő válasz?

4 éve

Soriaki

"Főzünk reggel" nekem elfogadta

2 éve

PinterDoro

Én ìrtam hogy reggel erre ìrta hogy egy másik fordìtás délelőtt nem értem akkor ez azt jelenti hogy a délelőtt nincs külön ha nem megfelel a morning mindkettőnek reggel /délelőtt?

3 éve

Soriaki

Igen

2 éve

LordRaminez

De a morning az nem reggel???

2 éve

kaizermate

Dettó

7 hónapja

Fifike05.10

De nagyon is megfelelő!...jelentsd!!! :)

3 éve

HorvathLaszlo88

Az igeidő miatt gondolnám hogy a 'reggelente' is megfelelő, de miért nem?

3 éve

FtcFeki

Morning=reggel

1 éve

EdinaStefa1

Morning az nem a reggel veletlen?

1 éve

Harga
Harga

Hajnal utántól majdnem délig. Jó hosszú.

9 hónapja