"Onun notları harikadır."

Çeviri:His grades are excellent.

4 yıl önce

10 Yorum


kayaunal

"His notes are wonderful" yanıtı kabul edilmeli...

4 yıl önce

seydat

Size katılıyorum. ''harika'' anlamına gelen onlarca kelime varken bu kadar sınırlamalarını saçma buldum

4 yıl önce

cicikus124

nottan kastı karne notları. Deftere yazdığı notlar değil

1 yıl önce

sarikent

"his grates are perfect" olarak yanıtladım kabul edilmedi. Lütfen "perfect" konusunda bilgi rica edebilir miyim?

3 yıl önce

berkay2578

"perfect" mükemmelliyet anlamı taşımakta, lakin "wonderful" ve diğer 'slang' kelimelerin kabul edilmesi gerekirdi.

3 yıl önce

Mustafa_CEKUC

Arkadaşlar doğruluğundan emin olduğunuz cümleleri raporlayınız. Yok benimki niye kabul edilmedi muhabbeti yapma gerek yok.

1 yıl önce

begumrana

mark neden olmuyor??

3 yıl önce

Oz_..
Oz_..

his veya her numarası...kopya yine

1 yıl önce

nuh804430

Marks ve grades nuans var arada ve grades mükemmel olamaz

1 yıl önce

Diyarcepki

Grades ilkokul anlamına geliyor notes kullanılması daha iyi olurdu

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.