"Hangi adam senin müstakbel kocan?"

Çeviri:Which man is your future husband?

4 yıl önce

10 Yorum


oldfamiliarface

müstakbel kocan husband to be olarak da kullanılabiliyor.

3 yıl önce

gokbrk

Which man deyince hangi adam manasina gelmiyor mu? Burdaki yanlislik nedir

4 yıl önce

savasxxx

Ceva o zaten "which man=hangi adam"

3 yıl önce

basakgork

Hangi adam segil soru hangi adam senin kocan

3 yıl önce

BekirEmreg1

men ve man aynı değil mi?

1 yıl önce

HaticeKbra409847

Men çoğul

9 ay önce

damla833250

Hayır.

MAN=ADAM MEN=ADAMLAR

WOMAN=KADIN WOMEN=KADINLAR

3 ay önce

Han943939

Man adam, men adamlar

1 ay önce

FireDrake4

Which is man your future husband yazdim kabul etmedi neden ?

2 ay önce

ihsan2806

mustakbel=future

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.