"Ea îi spune lui că îl iubește."

Traducere:She tells him she loves him.

acum 4 ani

3 comentarii


AndreeaIli713129

Nu era corect "She tells him that she loves him"?

cu 10 luni în urmă

Denis.Florin

Nu este acceptat si verbul "say" ???

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”to say (something)” = a spune (ceva)
”to tell (something) (to someone)” / ”to tell (someone) (something)” = a îi spune (ceva) cuiva

Deci dacă pur și simplu subiectul zice ceva, atunci se folosește ”to say”.
Dar dacă după verb urmează un pronume cu rol de complement, adică subiectul se adresează cuiva (sau povestește ceva), atunci se folosește ”to tell”.

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.