1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea îi spune lui că îl iubeșt…

"Ea îi spune lui că îl iubește."

Traducere:She tells him she loves him.

August 31, 2014

8 comentarii


AndreeaIli713129

Nu era corect "She tells him that she loves him"?


vradicor

she tells him that she loves him....nu e corect....de ce ?


AdrianaDra998127

de ce nu este corect cu that= ca ?


adrianstri1

She tells him that she loves him. Este corect. Se folosește și în filme...


Denis.Florin

Nu este acceptat si verbul "say" ???


fantomitzah

”to say (something)” = a spune (ceva)
”to tell (something) (to someone)” / ”to tell (someone) (something)” = a îi spune (ceva) cuiva

Deci dacă pur și simplu subiectul zice ceva, atunci se folosește ”to say”.
Dar dacă după verb urmează un pronume cu rol de complement, adică subiectul se adresează cuiva (sau povestește ceva), atunci se folosește ”to tell”.


AdrianFlor800821

De ce "she says" nu e corect?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.