"She had not earned anything."

Fordítás:Semmit sem keresett előtte.

August 31, 2014

22 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


AkosLszlo

"Nem ért el semmit" miért nem jó?


vasvariistvan

Azért mert ez az igeidő (past perfect) azt is jelzi, hogy ez az esemény (mármint, hogy nem ért el semmit) valami itt nem jelzett eseményt megelőzően történt.


micineni

Miért nem jó a "semmit NEM érdemelt meg"? Az ajánlásban is ez van...


monikanagy.gy

Semmit se keresett. Szerintem ugyan azt jelenti, mint semmit sem keresett


Nyuszi100

Nem csak ez volt a helyes megoldasban, hanem a nem erdemelt meg semmit. Es mivel az elotte had szoval irja, ezert igy lesz elotte nem erdemelt meg semmit, es nem fogadta igy el, es a helys megoldasban ugy van hogy nem erdemelt meg semmit, de akkor kell az elotte is, mint a tobbi forditasban. humm


vasvariistvan

A szótárak szerint is van ennek a szónak keres értelme. Miért kifogásoljatok, amiért duó az ilyen értelmű használatát is meg akarja tanítani?


Baldr10

Nem kifogásolom. Tisztában vagyok vele, hogy van ilyen értelmű jelentése, sőt, ha nem tudnám, akkor elhinném Duonak, hogy van! Amit kifogásolok, az az (idézem saját korábbi hozzászólásomat a témában), "hogy egész idáig az EARNED az érdemelt jelentésében szerepelt, végig ezt ismételtette, a válaszom is ez: korábban nem érdemelt semmit, és most meg hogy így próbáltam használni nem fogadja el."


vasvariistvan

Szívesen elfogadom az érveidet. Vitatható, hogy így vezeti be egy szó újabb jelentését. De a módszereit ő választja, és a lényeg mégis az hogy tanít, és hogy jót tanít-e.


Szollosi2

Semmit nem keresett előtte - ez miért nem jó?


kicsinyuszt

Sztem jó, jelentsd!


emokehojdu

Már biztos, hogy jó, mert nekem csak ezt adta ki helyes válasznak.


zekeandrasveres

ezeket mind jelentsétek sztem!!!!


mik.del

Nem érdemelt ki semmit, miért nem jó? :(


somogyip

anything az nem bármi és a nothing a semmi


Transylvanus

Mikor kell használni az "azelőtt" szót és mikor az "előtte" mert soha sem találom el?


ArtemisiaGreen

A "semmit nem érdemelt" és a "semmit sem érdemelt" között akkora a különbség, hogy nem fogadja el a rendszer..? Valaki meg tudja mondani, hogy miért?


sztta

En hunt-ot értettem a hangos, visszaírós verzióban.


csukisamu

"Nem szerzett meg semmit" miért?


EndreNagy0

még semmit nem keresett. -nem fogadta el


Sztankay54

Eddig nem keresett semmit.....ezt nem értem miért nem jó,mert a Duo az addig-ot preferálja az előidejüségnél?


Hajdusec

A helyes megoldás...Nem érdemelt ki semmit.....eltérő fordítások....ez utóbbi magyartalan.


Baldr10

Óriási különben, hogy egész idáig az EARNED az érdemelt jelentésében szerepelt, végig ezt ismételtette, a válaszom is ez: korábban nem érdemelt semmit, és most meg hogy így próbáltam használni nem fogadja el. Én szeretem és hasznosnak is tartom nagyon a DUO-t, de ez az a pont, az a szint, ahol elkezd alkalmatlanná válni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.