A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She had not earned anything."

Fordítás:Semmit sem keresett előtte.

4 éve

20 hozzászólás


AkosLszlo

"Nem ért el semmit" miért nem jó?

3 éve

micineni
micineni

Miért nem jó a "semmit NEM érdemelt meg"? Az ajánlásban is ez van...

3 éve

monikanagy.gy

Semmit se keresett. Szerintem ugyan azt jelenti, mint semmit sem keresett

3 éve

Szollosi2
Szollosi2

Semmit nem keresett előtte - ez miért nem jó?

4 éve

kicsinyuszt

Sztem jó, jelentsd!

3 éve

emokehojdu

Már biztos, hogy jó, mert nekem csak ezt adta ki helyes válasznak.

3 éve

Nyuszi100

Nem csak ez volt a helyes megoldasban, hanem a nem erdemelt meg semmit. Es mivel az elotte had szoval irja, ezert igy lesz elotte nem erdemelt meg semmit, es nem fogadta igy el, es a helys megoldasban ugy van hogy nem erdemelt meg semmit, de akkor kell az elotte is, mint a tobbi forditasban. humm

3 éve

zekeandrasveres

ezeket mind jelentsétek sztem!!!!

2 éve

mik.del

Nem érdemelt ki semmit, miért nem jó? :(

2 éve

somogyip

anything az nem bármi és a nothing a semmi

2 éve

Transylvanus

Mikor kell használni az "azelőtt" szót és mikor az "előtte" mert soha sem találom el?

2 éve

ArtemisiaGreen

A "semmit nem érdemelt" és a "semmit sem érdemelt" között akkora a különbség, hogy nem fogadja el a rendszer..? Valaki meg tudja mondani, hogy miért?

2 éve

sztta
sztta

En hunt-ot értettem a hangos, visszaírós verzióban.

2 éve

csukisamu

"Nem szerzett meg semmit" miért?

1 éve

Bence761014

Nem érdemelt ki semmit?? HÁT AZ VAN A FORDÍTÁSBAN, DE MÉGSEM FOGADJA EL. Ha lehet magyarul angol nyelvet tanulni, miért vétenek ekkora hibákat az elvileg magyar készítők?

1 éve

BudaiAladar

Szerintem a valaszomat el kellene fogadni.

1 éve

eminens2

A zászlócskával jelölt "Bejelentés"-re kattintva jelezd. 2018.07.21.

2 hónapja

EndreNagy0

még semmit nem keresett. -nem fogadta el

1 éve

Sztankay54

Eddig nem keresett semmit.....ezt nem értem miért nem jó,mert a Duo az addig-ot preferálja az előidejüségnél?

1 éve

MihlyLszlH

A helyes megoldás...Nem érdemelt ki semmit.....eltérő fordítások....ez utóbbi magyartalan.

8 hónapja