"She had not earned anything."

Fordítás:Semmit sem keresett előtte.

4 éve

27 hozzászólás


AkosLszlo

"Nem ért el semmit" miért nem jó?

3 éve

micineni
micineni

Miért nem jó a "semmit NEM érdemelt meg"? Az ajánlásban is ez van...

3 éve

monikanagy.gy

Semmit se keresett. Szerintem ugyan azt jelenti, mint semmit sem keresett

3 éve

Szollosi2
Szollosi2

Semmit nem keresett előtte - ez miért nem jó?

4 éve

kicsinyuszt

Sztem jó, jelentsd!

3 éve

emokehojdu

Már biztos, hogy jó, mert nekem csak ezt adta ki helyes válasznak.

3 éve

Nyuszi100

Nem csak ez volt a helyes megoldasban, hanem a nem erdemelt meg semmit. Es mivel az elotte had szoval irja, ezert igy lesz elotte nem erdemelt meg semmit, es nem fogadta igy el, es a helys megoldasban ugy van hogy nem erdemelt meg semmit, de akkor kell az elotte is, mint a tobbi forditasban. humm

3 éve

zekeandrasveres

ezeket mind jelentsétek sztem!!!!

2 éve

mik.del

Nem érdemelt ki semmit, miért nem jó? :(

2 éve

somogyip

anything az nem bármi és a nothing a semmi

2 éve

Transylvanus

Mikor kell használni az "azelőtt" szót és mikor az "előtte" mert soha sem találom el?

2 éve

ArtemisiaGreen

A "semmit nem érdemelt" és a "semmit sem érdemelt" között akkora a különbség, hogy nem fogadja el a rendszer..? Valaki meg tudja mondani, hogy miért?

2 éve

sztta
sztta

En hunt-ot értettem a hangos, visszaírós verzióban.

2 éve

csukisamu

"Nem szerzett meg semmit" miért?

2 éve

Bence761014

Nem érdemelt ki semmit?? HÁT AZ VAN A FORDÍTÁSBAN, DE MÉGSEM FOGADJA EL. Ha lehet magyarul angol nyelvet tanulni, miért vétenek ekkora hibákat az elvileg magyar készítők?

1 éve

BudaiAladar

Szerintem a valaszomat el kellene fogadni.

1 éve

eminens2

A zászlócskával jelölt "Bejelentés"-re kattintva jelezd. 2018.07.21.

3 hónapja

EndreNagy0

még semmit nem keresett. -nem fogadta el

1 éve

Sztankay54

Eddig nem keresett semmit.....ezt nem értem miért nem jó,mert a Duo az addig-ot preferálja az előidejüségnél?

1 éve

MihlyLszlH

A helyes megoldás...Nem érdemelt ki semmit.....eltérő fordítások....ez utóbbi magyartalan.

9 hónapja

ghjbku

az earn az elérni valami, köze sincs a kereséshez...

2 éve

Tarnai
Tarnai

Pénzt keresni=to earn (magyarok keresik, angolok érdemlik)

2 éve

ghjbku

Igen, ez így van, csakhogy a feladatban semmi jel nem mutat arra,hogy bármi köze lenne a pénzhez, ezért is megy fel a vérnyomásom 200 fölé, mivel az ilyen többértelmű mondatok miatt nem tudom befejezni a napi szériámat.

2 éve

Tarnai
Tarnai

A feladat szerint mihez van köze?

2 éve

VanyurAkos

nem ertem miert anything, es miert nem nothing. mikor az elobbi vakamit jelent tudtommal.

3 éve

KissHajnalka

Mert tagadó mondatban az "anything" semmit jelent.

3 éve

ELED3L

mert a magyar duplán tagad, az angol csak 1x, azaz amíg mi azt mondjuk hogy NEM érdemel SEMMIT, akkor kétszer tagadunk és ha druván matematikailag, nagyon elméletileg vennénk akkor olyan mintha 2x fordítanánk ami hülyeség, de már megszoktuk. Angoloknál csak 1x van általában.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.