"What is the name of the yellow object?"

Çeviri:Sarı nesnenin adı nedir?

September 1, 2014

18 Yorum


hmarabaci

"Sarı eşyanın ismi nedir" cümlesini kabul etmedi

November 5, 2014

VestelKatk

Artık ediyor ;))

February 24, 2015

meminctnky

Ben de aynısını yazdım kabul etti

September 23, 2017

gursel79

Personal objects olarak eşya olarak geçen object kelimesi burada nesne demesi garip....

November 9, 2014

makulportakal

"Sarı nesnenin adı neydi" informal bir cevap olsa da kabul edilebilir olmalıydı. "Neydi" kelimesi "ne" ve "idi" kalimelerinin birleşiminde oluşur ve günlük kullanımda daha fazla terhih edilir.

November 7, 2014

yetkin12

Nesne esya ayni olmalilar duzeltilmesini rica ederim

November 26, 2014

anilbalci77

sarı eşyanın ismi nedir kabul etmedi.. sebebi nedir acaba

December 1, 2014

bekirsoyda

Cisim ile şey in farki varmı acaba?

September 1, 2014

makulportakal

şey = thing

November 10, 2014

tsavasci

eşya kabul edilmeli

January 19, 2015

ozgurcengiz1

sarı şey neden olmasın

August 30, 2016

erca_n

sarı şeyin adı ne de kabul edilmeli bence

December 6, 2016

muhammedha358620

Çooooooooooooook Kolay

February 25, 2017

DeryaSayan

Bu sarı nesnenin ismi nedir cevabını kabul etmeliydi

November 4, 2017

sla824143

bende önce sarı eşyanın adı ne yazdım sonra kabul etmedi yine yazdım kabul etti acayip

January 19, 2018

AhmetNag

Sarışın kadın :d

January 24, 2018

Yksel507514

"Cismin adı" and " Nesnenin adı" are the same in turkish..

September 3, 2018

yalnzhyat_

Hello

April 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.