"Whatisthenameoftheyellowobject?"

Çeviri:Sarı nesnenin adı nedir?

4 yıl önce

17 Yorum


hmarabaci

"Sarı eşyanın ismi nedir" cümlesini kabul etmedi

4 yıl önce

VestelKatk

Artık ediyor ;))

3 yıl önce

meminctnky

Ben de aynısını yazdım kabul etti

1 yıl önce

gursel79

Personal objects olarak eşya olarak geçen object kelimesi burada nesne demesi garip....

4 yıl önce

makulportakal

"Sarı nesnenin adı neydi" informal bir cevap olsa da kabul edilebilir olmalıydı. "Neydi" kelimesi "ne" ve "idi" kalimelerinin birleşiminde oluşur ve günlük kullanımda daha fazla terhih edilir.

4 yıl önce

yetkin12

Nesne esya ayni olmalilar duzeltilmesini rica ederim

4 yıl önce

anilbalci77

sarı eşyanın ismi nedir kabul etmedi.. sebebi nedir acaba

4 yıl önce

bekirsoyda

Cisim ile şey in farki varmı acaba?

4 yıl önce

makulportakal

şey = thing

4 yıl önce

tsavasci

eşya kabul edilmeli

3 yıl önce

ozgurcengiz1

sarı şey neden olmasın

2 yıl önce

erca_n
erca_n

sarı şeyin adı ne de kabul edilmeli bence

2 yıl önce

muhammedha358620

Çooooooooooooook Kolay

1 yıl önce

DeryaSayan

Bu sarı nesnenin ismi nedir cevabını kabul etmeliydi

1 yıl önce

sla824143

bende önce sarı eşyanın adı ne yazdım sonra kabul etmedi yine yazdım kabul etti acayip

10 ay önce

AhmetNag

Sarışın kadın :d

10 ay önce

Yksel507514

"Cismin adı" and " Nesnenin adı" are the same in turkish..

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.