Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What is the name of the yellow object?"

Çeviri:Sarı nesnenin adı nedir?

3 yıl önce

16 Yorum


hmarabaci

"Sarı eşyanın ismi nedir" cümlesini kabul etmedi

3 yıl önce

VestelKatk

Artık ediyor ;))

3 yıl önce

meminctnky

Ben de aynısını yazdım kabul etti

10 ay önce

gursel79

Personal objects olarak eşya olarak geçen object kelimesi burada nesne demesi garip....

3 yıl önce

makulportakal

"Sarı nesnenin adı neydi" informal bir cevap olsa da kabul edilebilir olmalıydı. "Neydi" kelimesi "ne" ve "idi" kalimelerinin birleşiminde oluşur ve günlük kullanımda daha fazla terhih edilir.

3 yıl önce

yetkin12

Nesne esya ayni olmalilar duzeltilmesini rica ederim

3 yıl önce

anilbalci77

sarı eşyanın ismi nedir kabul etmedi.. sebebi nedir acaba

3 yıl önce

bekirsoyda

Cisim ile şey in farki varmı acaba?

3 yıl önce

makulportakal

şey = thing

3 yıl önce

tsavasci

eşya kabul edilmeli

3 yıl önce

ozgurcengiz1

sarı şey neden olmasın

1 yıl önce

erca_n
erca_n

sarı şeyin adı ne de kabul edilmeli bence

1 yıl önce

muhammedha358620

Çooooooooooooook Kolay

1 yıl önce

DeryaSayan

Bu sarı nesnenin ismi nedir cevabını kabul etmeliydi

9 ay önce

sla824143

bende önce sarı eşyanın adı ne yazdım sonra kabul etmedi yine yazdım kabul etti acayip

6 ay önce

AhmetNag

Sarışın kadın :d

6 ay önce