Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben tenis raketimi trende unuttum."

Çeviri:I left my tennis racket on the train.

4 yıl önce

18 Yorum


cevatim

Birakmakla unutmak ayni anlama mi gelir

4 yıl önce

mehmetkulu

"Left" birakmak anlaminda degil mi?

4 yıl önce

mburak07

Forget kullanilmasi lazim degil mi?

3 yıl önce

xblackbrainx

Unutmak forget. Rapor edelim

3 yıl önce

esinpein0

Arkadaşlar çok eleştirmeyin left aynı zamanda unutmak anlamı da taşıyor:)

2 yıl önce

Ozan189362

Forget de unutmak anlami tasiyor bence rapor edilmeli

6 ay önce

EdaGler4

"on" yerine "in" kullanılması gerekmiyor muydu ? neden "on" açıklayabilir misiniz ?

2 yıl önce

ZAFERGREN

"at the train" niye olmuyor. ben ne zaman in ne zaman on ne zaman at bi turlu tutturamiyorum.

1 yıl önce

cezayirli
cezayirli

I left ve I have left ikisi de kullanılabilir. Ayrıca doğrusu I left yazsada çoktan seçmeli soruda "I left" ile başlayan cümleyi yanlış sayıyor.

3 yıl önce

ercanaygunn

Soru veta cevap biri yanlis.. forgot unutmak tir.. tek şık a yanlis dedi

3 yıl önce

Senastian472

Ya forgot olacaktı

2 yıl önce

SercanYelb

Allah aşkına çeviriye bak ya left=bıraktım forgot=unuttum farkı anlamayacak kadar kötü mü bu site?

2 yıl önce

ekrem25

çok saçma bence bu yanlış bir cevap katılmıyorum leftin yerine forget olsa bunu seçerdim yanıltıcı ne alaka

2 yıl önce

ekrem25

forget unutmak left bırakmak ne alaka

2 yıl önce

Alper666

Bence "I forgot my tennis racket on the train" olmalı, I left bıraktım demek değil mi?

1 yıl önce

bilgekaganylmz

"On the train" trenin üzerinde anlamına gelmez mi?? BİRİ CEVAP VERSİN

1 yıl önce

Berfincelikkol

Cevabı yanlış isaretlemissiniz. Forget: unutmak leave: bırakmak. En kısa zamanda düzeltmeniz ricasıyla...

1 yıl önce

asliturgay

in kullanılması gerekiyor

11 ay önce