"Idonotneedanexplanation."

Çeviri:Benim bir açıklamaya ihtiyacım yok.

4 yıl önce

7 Yorum


obsimlagne

'Açıklama' tekil bir ifadedir. Önünde 'bir' gekmesede aynı anlama gelir.

4 yıl önce

meralark
meralark

açıklamaya ihtiyacım yok yeterli değil mi, bir açıklama şeklinde vurgu mu yapılmalı mutlaka

4 yıl önce

bsbybp

explanation'un ing. seslendirilişi doğru mu sizce

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Sesi mükemmel.

3 yıl önce

ege709768

Explanation

2 yıl önce

dermaan

"benim bir izaha ihtiyacım yok" denebilir.. izahta bir açıklamadır

2 yıl önce

Alianzdemi1

Benim "Ben bir açıklamaya ihtiyaç duymuyorum." biçimindeki cevabım da aynı anlama gelir.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.