Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I do not need an explanation."

Çeviri:Benim bir açıklamaya ihtiyacım yok.

4 yıl önce

6 Yorum


obsimlagne

'Açıklama' tekil bir ifadedir. Önünde 'bir' gekmesede aynı anlama gelir.

3 yıl önce

meralark

açıklamaya ihtiyacım yok yeterli değil mi, bir açıklama şeklinde vurgu mu yapılmalı mutlaka

4 yıl önce

bsbybp

explanation'un ing. seslendirilişi doğru mu sizce

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Sesi mükemmel.

2 yıl önce

ege709768

Explanation

2 yıl önce

dermaan

"benim bir izaha ihtiyacım yok" denebilir.. izahta bir açıklamadır

2 yıl önce