Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She does not have a religion."

Çeviri:Onun bir dini yoktur.

4 yıl önce

20 Yorum


nerezo
nerezo

Religion şu şekilde "Onun bir dini inancı yok", "dini inanç" olarak da çevrilebilir mi?

3 yıl önce

iamsui
iamsui

"o bir inanca sahip değil" diyebilir miyiz, yani "din" kelimesi yerine "inanç" kelimesini kullanabilir miyiz

3 yıl önce

MuhammedAliKara

Olur ama inancı biz hayaletlere olan inanç gibi düşünürsek orada religion yani din kullanılmaz

3 yıl önce

ayhangorur

Kullanılamaz...Din ve inanç temelde ayrı kavramlardır...

3 yıl önce

furkan.kiv

Kullanamayız. İnanç kelimesi için faith kullanılabilir

2 yıl önce

HydroturTr

Neden have kullanimis, has olmasi gerekmiyor mu ?

2 yıl önce

sfros
sfros

Çünkü olumsuz kelimede bu şekilde kullanılıyor

5 ay önce

cbk35
cbk35

"Onun dini yoktur" çevirisi doğru kabul edilmeliydi. Türkçe'de burada sayı belirteci kullanma zorunluluğu yok.

3 yıl önce

BurakBayrak

O bir dini inanca sahip değildir kabul edilmedi

2 yıl önce

fatma.kapl

o bir dine sahip değil dedim kabul etmedi :(

1 yıl önce

oguzersen

o nasıl bir does telaffuzudur arkadaş 20 kere dinledim anlaşılmıyor

2 yıl önce

-Raaki
-Raaki

O dinsiz :-)

2 ay önce

receptoklu

ayni ben

2 yıl önce

igirl77

Benim de yok

1 yıl önce

Aykut625976

Vay zındık!

1 yıl önce

emrahde

Tuğçe Kazaz'dan bahsediyor galiba. :D

3 yıl önce

tarabyali
tarabyali

töbe töbe :)))

3 yıl önce

buket190879

Yha su sacma cumleyi kaldirin lutfen ne gerek var ingilizce ogrenmek icin bole bi cumle kurmaya

1 yıl önce

sinanozerr

milyonlarca örnek varken dinle sorunu nedir bunları yazanların, Allah hidayet versin! Amaç İngilizce!

2 yıl önce

Bisnev99

Hep olumsuz hep olumsuz. Bu aralar moda bu heralde.

2 yıl önce