1. Forum
  2. >
  3. Topic: Irish
  4. >
  5. "Tá ribe gearr gruaige ar mo …

" ribe gearr gruaige ar mo phláta."

Translation:There is a short hair on my plate.

September 1, 2014

7 Comments


soupandbread

D'ordaigh mé ribe fada gruaige!


joanmvanore

Disturbingly specific.


gpo1916

Nár chóir an téacs seo a bheith le fáil in áit eile, seachas leigheas? Sna ceachtanna faoi "Bhia" mar shampla?


obekim

B'fhéidir go bhfuil caighdeán na seirbhísí sláinte i gceist!?


mjkuecker1965

I mo thuairimse, mbaineann sé seo sa rannóg mbialann. :)


Anaphasiy

Could I also say: "ribe gruaige giorra"?


19O492554

No. giorra is a noun, or the feminine singular genitive of gearr. The feminine singular genitive is used for the comparative and superlative forms of a noun.

gearr - "short"
níos giorra - "shorter"
is giorra - "shortest"

trom - "heavy"
níos troime - "heavier"
is troime - "heavier"

suimiúil - "interesting"
níos suimiúla - "more interesting"
is suimiúla - "mostinteresting"

Learn Irish in just 5 minutes a day. For free.