1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Băieții citesc un ziar."

"Băieții citesc un ziar."

Traducere:The boys read a newspaper.

September 1, 2014

6 comentarii


sofiacandy24

pentru ca an se foloseste numai atunci cand urmatorul cuv incepe cu o vocala


MmoMadalyn

Dc nu a mers cu an newspaper traducerea pt "un ziar"? Pt ca atunci cand traduc un mar scriu an apple .


Die_Gacha

Este ,,an apple" deoarece ,,apple" incepe cu o vocala. Si ,,newspaper" incepe cu o consoana de aceea ai pus ,,a" in loc de ,,an"


Nicolae930726

Ma dar verbul read este utilizat aici pt persoana a 3 a plural...nu trebuia pus un "s" dupa verb...adica "The boys reads.."


StoicaDani397288

Care are insta sa dea fallow la stoica3217

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.