Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"A horse is an animal."

Tłumaczenie:Koń to zwierzę.

0
3 lata temu

22 komentarze


hitmanmaciek

Zwierzakiem a zwierzeciem - brak roznicy

28
Odpowiedz3 lata temu

kisielzolejem

Wlasnie!!!"

6
Odpowiedz3 lata temu

Dominikapin5

też tak napisałam

0
Odpowiedz3 lata temu

OliwciaHyH

To jest angielski tego nie zrozumiesz :/

10
Odpowiedz3 lata temu

idalilek

Nawet mi nie mówili co to znaczy horse (ale i tak to wiedziałam bo jestem koniarą)

2
Odpowiedz2 lata temu

Kreska2311

Napisałam ,,koń jest zwierzem" i mi nie uznalo

0
Odpowiedz2 lata temu

JaIMjW

Animal to zwierzę takie jak np.pies , kot itd.itp.

0
Odpowiedz2 lata temu

Julia404697

Kreska2311 tak jak ja

0
Odpowiedz1 rok temu

RadoslawGr2

Napisałem z małej litery i mi zaliczyło!!

-3
Odpowiedz3 lata temu

Karol433980

Czy mysz to zwierzę

-3
Odpowiedz3 lata temu

justi123x

Nie?!

-1
Odpowiedz3 lata temu

AmeliaGapa

Jak dodać zdj profilowe ?

-3
Odpowiedz2 lata temu

wiktusia.k

Nie da się powiedzieć ciągle nie!!!!

-4
Odpowiedz3 lata temu

AmeliaSonia

napisałam ZWIERZAKIEM i co? ŹLE

-4
Odpowiedz2 lata temu

gustaWO8435

żle!!!! xd

0
Odpowiedz1 rok temu

mafia2216

Ta co czyta zle mówi

-5
Odpowiedz3 lata temu

paula409

You don't say ?! :P

-7
Odpowiedz3 lata temu

girlbrylancik

Ja myślałam że pytania nie zaczyna się od osoby ;)

2
Odpowiedz3 lata temu

RadoslawGr2

Tutaj muwi się po polsku

1
Odpowiedz3 lata temu

AndreKrak

Why?

-2
Odpowiedz3 lata temu

MaryJohn2

Co proszę?

-2
Odpowiedz3 lata temu

olciawin

To znaczyłoby "Ty nie mówisz?". Ale gdyby było "Do you not say?"

-4
Odpowiedz3 lata temu