"O sene büyük bir pirinç eksikliği vardı."

Çeviri:There was a great lack of rice that year.

4 yıl önce

11 Yorum


maerdem

"in that year" neden olmaz, sadece öğrenmek için soruyorum...!

3 yıl önce

MUSTAFAAKB234296

O zaman o yılın içinde bir zaman anlamını tasirdi genel olmazdi

3 yıl önce

GoncaRabia

Neden great?

3 yıl önce

MetinMese
MetinMese

Burada var olan durumun "büyük miktarda/büyük derecede" olduğu vurgulanmak istendiği için "great" kullanılmış.

2 yıl önce

Olcayglhan

neden pirinçten önce the eki gelmez?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

genel olarak pirinc kitligindan bahsediyoruz cunku

4 yıl önce

Olcayglhan

yes, because,please contınıou

3 yıl önce

ahmetasc

there was a big lack of rise of that year. neden olmuyor

2 yıl önce

irms771
irms771

there was a huge lack of rice that year olmaz mı? huge dedim sadece

10 ay önce

emotionalman

olur hem de çok güzel olur..

10 ay önce

Howyoudoing11

that year there was a huge lack of rice

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.