"Noi mâncăm zahărul."

Traducere:We eat the sugar.

September 1, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


Nicoleta101

eu am scris we eat sugar si mi-a zis ca este gresit.DECE trebuie sa se puna THE SUGAR


gya200419

Da fiindca este zaharul , este articulat , daca era zahar era corect cum ai pus tu


ramonika18

Ce prostie :| cand e la plural la sfarsitul cuvantului eat se pune "s" si la singular se scrie normal


dilez

Se pune "s" doar la persoana a III-a singular(he, she, it).


Tudoriescux

La "eat" si "eats" Eat=manac Eats=mananca Nu inseamna cam aceasi chestie?


.andreea.7

Eats se folosește doar pentru persoana aIII-a sg ( he, she, it ) Eat se folosește pentru celelalte persoane

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.