"Theyareofficers."

Fordítás:Ők tisztek.

4 éve

18 hozzászólás


MoLeMa

Irodai alkalmazott-túl körülményes? Neki mindenesetre nem volt jó.

4 éve

bajczand
bajczand

Officers hivatalnokot is jelenthet

1 éve

aranyodu

Még az "irodisták"-at is elfogadta

3 éve

behappy_be

Nekem nem

3 éve

Lali737930

Ök hivatalnokok. Miért nem jó?

1 éve

espontapon1

A duolingo úgy is tanitotta az officer szót,hogy hivatal,iroda,akkor miért nem lehet elfogadni?Vajon mikor jelent tisztet,mikor hivatalt?

1 éve

[törölt felhasználó]

    Az "Ők hivatalnokok" választ nem fogadja el. Miért?

    1 éve

Moncsi637475

    Hivatalnokok miért nem jó?

    4 hónapja

GamerHome

    Az officers tudtommal rendőröket is jelent nem?

    4 éve

HegiBali

    Inkább tiszteket is jelent, akik lehetnek akár rendőrök vagy katonák.

    4 éve

nagyisti007

    Rendőröket jelenti... mint biztosúr

    3 éve

behappy_be

    Azt írtam be hogy "ők a tisztek" és nem fogadta el mert a helyes mondat szerinte hogy "ők tisztek"

    3 éve

kingalanto

    Igen igaza van mert nem volt ott a the szo

    3 éve

Lincolnbrahm

    hivatalnokokat nem fogadta be.

    1 éve

    [törölt felhasználó]

      Nekem se :(

      1 éve

JohnnyPippi

      az előbb az officer-nek még elfogadta a hivatalnokot officers-nek nem fogadja el a hivatalnokokat

      1 éve

PterBrdos

      a szó végi S-t hiányolom ez érthetetlen, ilyennel szórakozni

      1 hónapja

Zotya242

      Még mindig nem fogadja el az "Ök hivatalnokok" fordítást pedig egy másik feladatban az "Officer" szóra elfogadta a "hivatalnok" fordítást. Érdekes.

      1 hete
      Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.