A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are officers."

Fordítás:Ők tisztek.

3 éve

12 hozzászólás


MoLeMa

Irodai alkalmazott-túl körülményes? Neki mindenesetre nem volt jó.

3 éve

aranyodu

Még az "irodisták"-at is elfogadta

3 éve

behappy_be

Nekem nem

3 éve

GamerHome

Az officers tudtommal rendőröket is jelent nem?

3 éve

HegiBali

Inkább tiszteket is jelent, akik lehetnek akár rendőrök vagy katonák.

3 éve

nagyisti007

Rendőröket jelenti... mint biztosúr

3 éve

bajczand
bajczand

Officers hivatalnokot is jelenthet

1 éve

Lali737930

Ök hivatalnokok. Miért nem jó?

1 éve

behappy_be

Azt írtam be hogy "ők a tisztek" és nem fogadta el mert a helyes mondat szerinte hogy "ők tisztek"

3 éve

kingalanto

Igen igaza van mert nem volt ott a the szo

2 éve

espontapon1

A duolingo úgy is tanitotta az officer szót,hogy hivatal,iroda,akkor miért nem lehet elfogadni?Vajon mikor jelent tisztet,mikor hivatalt?

1 éve

Moncsi637475

Hivatalnokok miért nem jó?

4 hete