"Woman"

Fordítás:

September 1, 2014

37 hozzászólás


Ricsi723

nem nehéz

December 13, 2014

GandalfGarfield

Viccesek ezek a kérdések amikor minden válasz helyes

January 30, 2015

ZouMgA

Tudom szerintem is

February 23, 2019

Davidlovas

ez könnyü

November 16, 2014

Ricsi723

tényleg

December 13, 2014

dzodzo02

Tényleg az ! :-)

December 22, 2014

KollerDvid

Éjszaka van, nem fogom hallgatni hogy mit mondd mert mások itt alszanak De a kihagyás gombra nyomva életet vesztettem

December 29, 2014

erdos.gota

A beállításoknál ki tudod kapcsolni a hangszórót. Én is így csinálom... : )

August 15, 2015

Kata_Fekete

Én véletlenül többes számban írtam le, mert csak kb 2 szer láttam a szót én nem tudtam megjegyezni...

December 29, 2014

bencecsaba

Ezért kell megtanulni... :)

February 7, 2016

lajkoancsi

Ugyan az mind kettő miért nem fogadja el?

December 31, 2014

Blint182941

Azt mondja, hogy írd be amit hallasz! Beírom hogy woman es azt mondja hogy nem jo mert a fordítás nő!

August 1, 2018

CsengeMoln8

Blint182941 ,a többes számnál úgy írja ,hogy women és úgy mondja,hogy wimin :-)

November 8, 2018

Luca80678

A Nő-nél jobban felviszi! ^^ de nő-nél kb. 5pontot. Legalábbis szerintem! Mert én kiprobáltam és egy picit jobban felment! :3

September 29, 2015

Fufuturak

Azt kell írni hogy Nő nem nő mert nagy betű

October 19, 2015

adamsdaniel007

egy nő

February 8, 2016

SargaOrsol

Ja

September 20, 2016

zoller6

Én azt hallotam hogy a woman!!!

March 13, 2018

Zim541626

Roszat irtál

August 6, 2018

IstiPreda

J t i 6 zii hó Ft jókat 6zz6zuzzz6666777788889999999909999999

November 14, 2018

Noco2008

Én azt hallottam hogy A woman

December 5, 2018

TthKlmn

Hiba nélkül csináltam és mégis levont egy pontot,milyen szisztéma ez? Ez az amerikai stílus!

December 19, 2018

Anna42646

Nem fogadja el a Women-t! Nem enged tovább!

December 26, 2018

SZUSZI2015

Azért nem fogadja el, mert a Women a többeszszám. Egyes számban Woman.

June 27, 2019

TthKlmn

Egyszerűen érthetetlen, mert elvitt folyamatos 156 napomat és lenullázott, pedig elvégeztem a napi vállalásomat!!!!!!!!

December 31, 2018

TthKlmn

Megint levont egy pontot indokolatlanul! Komolytalan egy bagázs!!!

January 11, 2019

Lexy9116

Beírtam, hogy woman, erre kijavítja, hogy nem jó, mert a helyes válasz az , hogy woman. Miért???????

January 13, 2019

TthKlmn

Most direkt hibáztam, jogos a pont levonás!

January 17, 2019

Zsuzsanna868886

Irom a helyes választ és nem enged tovább!

January 19, 2019

TthKlmn

jógtalanul vont le egy pontot!

January 28, 2019

TthKlmn

Hibátlan és mégis levonja a pontot ,ki ezért a felkelős ? Süketek párharca!

February 14, 2019

TthKlmn

férgek!

February 19, 2019

Misztrl

Igen nagyon könnyű!!!

Yes very easy!!!

February 23, 2019

miks163460

Woman

March 28, 2019

miks163460

Woman

March 28, 2019

kochmrtonk

Ja

April 2, 2019

VargaZsfi9

Azt mondja hogy women nem azt hogy woman és ezért lett rossz. Tudom hogy nem a kielytésre kell figyelni de ez így van!!!

June 14, 2019

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.