"Woman"

Fordítás:

September 1, 2014

43 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


GandalfGarfield1

Viccesek ezek a kérdések amikor minden válasz helyes


ZouMgA

Tudom szerintem is


dzodzo02

Tényleg az ! :-)


Kata_Fekete

Én véletlenül többes számban írtam le, mert csak kb 2 szer láttam a szót én nem tudtam megjegyezni...


bencecsaba

Ezért kell megtanulni... :)


KollerDvid

Éjszaka van, nem fogom hallgatni hogy mit mondd mert mások itt alszanak De a kihagyás gombra nyomva életet vesztettem


erdos.gota

A beállításoknál ki tudod kapcsolni a hangszórót. Én is így csinálom... : )


lajkoancsi

Ugyan az mind kettő miért nem fogadja el?


Blint182941

Azt mondja, hogy írd be amit hallasz! Beírom hogy woman es azt mondja hogy nem jo mert a fordítás nő!


CsengeMolnar

Blint182941 ,a többes számnál úgy írja ,hogy women és úgy mondja,hogy wimin :-)


Luca80678

A Nő-nél jobban felviszi! ^^ de nő-nél kb. 5pontot. Legalábbis szerintem! Mert én kiprobáltam és egy picit jobban felment! :3


Fufuturak

Azt kell írni hogy Nő nem nő mert nagy betű


zoller6

Én azt hallotam hogy a woman!!!


villo27

Nekem úgy hangzott, hogy "momen". Azt hittem csak elhallgatja a t betűt, és akkor "moment", bár a kezdőnél nem hiszem hogy van...


TthKlmn

Hiba nélkül csináltam és mégis levont egy pontot,milyen szisztéma ez? Ez az amerikai stílus!


Anna42646

Nem fogadja el a Women-t! Nem enged tovább!


notmusicbutlife

Azért nem fogadja el, mert a Women a többeszszám. Egyes számban Woman.


TthKlmn

Egyszerűen érthetetlen, mert elvitt folyamatos 156 napomat és lenullázott, pedig elvégeztem a napi vállalásomat!!!!!!!!


TthKlmn

Megint levont egy pontot indokolatlanul! Komolytalan egy bagázs!!!


Lexy9116

Beírtam, hogy woman, erre kijavítja, hogy nem jó, mert a helyes válasz az , hogy woman. Miért???????


TthKlmn

Most direkt hibáztam, jogos a pont levonás!


Zsuzsanna868886

Irom a helyes választ és nem enged tovább!


TthKlmn

jógtalanul vont le egy pontot!


TthKlmn

Hibátlan és mégis levonja a pontot ,ki ezért a felkelős ? Süketek párharca!


Misztrl

Igen nagyon könnyű!!!

Yes very easy!!!


VargaZsfi9

Azt mondja hogy women nem azt hogy woman és ezért lett rossz. Tudom hogy nem a kielytésre kell figyelni de ez így van!!!


Nefertari1234

Azt mondtam hogy:Rudi malac újra száguld és elfogadta


jutka888932

Jól írtam és helytelennek hozta ki. Elvett egy élezet


Melinda587961

Van amit nem fogad el pedig helyes a beíràs!


ildiko742121

Írd be az angol szöveget amit hallasz ! Women ! Nem az volt a feladat hogy forditsd le a szöveget amit hallasz!!!!!


NEMzsolt

Ez szerintem jelenti kéne hogy GYORSAN azt irtam be hogy wokan és elfogadta ez mi????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.