Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am going to resolve the problem."

Çeviri:Ben sorunu çözümleyeceğim.

4 yıl önce

13 Yorum


cevatim

Sozlukler her ikisini de kullaniyor. Adminler olaya bir aciklik getirirlerse memnun olacagim. Cozmek-cozumlemek.

4 yıl önce

ugla23
ugla23

Problemi çözmek de kabul edilmeli.

3 yıl önce

ademz

"Sorunu çözeceğim." Kabul edilmesi gerekiyor.

2 yıl önce

aylinata2

Bir sorunun çözümlemesi;onun incelenmesi,tahlil edilmesi. Bir sorunu çözmek;onun sorun olma bicimini ortadan kaldirmak,cevabi bulmak vs... Çözümlemek bir sorunu çözmeye giden yoldaki bir eylem.Hangisinin kastedilecegini bilemeyecegimiz icin ikisi de dogru olmali

1 yıl önce

perday
perday

Ben sorunu cozecegim.'cevirisini kabul etmedi.Turkcede 'sorunu cozmek' ve 'sorunu cozumlemek' arasinda bir fark yok ki.

2 yıl önce

hodoras
hodoras

Resolve daha çok çözümlemek (analiz etmek) solve ise çözmek olarak düşünmek lazım.

1 yıl önce

adil723088

Ancak resolve de çözmek manası lugatlarda kayıtlı

1 yıl önce

hsanzer

Türkçede sorunu çözümlemek şeklinde değil çözmek olarak kullanılır.

1 yıl önce

kedicim
kedicim

problemi çözeceğim

6 ay önce

sfros
sfros

resolve

1. [İsim] karar, azim, niyet, önerge, yasa teklifi

2. [Fiil] çözmek, ayırmak, tahlil etmek, analizini yapmak, dönüştürmek, haline getirmek, halletmek, çözümlemek, gidermek, karar vermek, karara bağlamak, karara varmak, azmetmek, aklına koymak, ayrışmak, dönüşmek

4 ay önce

sfros
sfros

Problemi çözmekte kabul edilmeli

4 ay önce

sfros
sfros

problem

1. [Sıfat] problemli, sorunlu, sorun yaratan, problem

2. [İsim] problem, sorun, mesele, muamma, bilinmez

4 ay önce

sfros
sfros

İngilizce sözlük kullanmıyor mu bu programı yapanlar acaba problemi kabul etmemekte ne demek

4 ay önce