1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea este doamna casei?"

"Ea este doamna casei?"

Traducere:Is she the lady of the house?

September 1, 2014

12 comentarii


SabinaDobrin

She is the lady of the house ?


fantomitzah

Înainte exista acea propoziție dar am corectat și am înlocuit-o cu aceasta afișată (interogările corecte se formează prin inversarea poziției între subiect și verb).


topoexe

Nu merge si "she is the house's lady?"


ilie162143

Nu e corect asa


CosteaLuis

La afirmativ merge, Nu si la interogativ -la intrebare se pune verbul in fata


Addynutza

,, Is she the lady of the house?"


cristinazidaru

Are logică? Că pentru mine nu, ce căuta acel she în propoziție, dacă voiau subiect nu puneau it, care e pentru fenomene, lucruri neînsuflețite etc??


Eduard194

Si "este ea doamna casei?" cum se zice?


Stefan917662

She is the lady of the house?


frolova_anjelika

Îmi dă toate variantele greșite :(


Genius0021

Ceva nu suna corect in traducerea acestei intrebari

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.