1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Hainele noastre"

"Hainele noastre"

Traducere:Our clothes

September 1, 2014

6 comentarii


iulianbujor

Am rugamintea sa-mi spuneti cand se foloseste "coats" si cand se foloseste "clothes".


fantomitzah

Aici, la traducerea dinspre română sunt acceptate ambele cuvinte.
”clothes” înseamnă haine în sensul generic de îmbrăcăminte,
iar ”coats” înseamnă generic haine/paltoane/pardesie/etc. (ceva ce pui pe deasupra în partea de sus)
Ca să evităm confuzia, la traducerea dinspre engleză am folosit ca traduceri principale afișate ”clothes” = ”haine” și ”coats” = ”paltoane”.


iulianbujor

Va multumesc pentru lamuriri.


Elena582218

Si noi la fel iti multumim

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.