1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He informed the public."

"He informed the public."

Fordítás:Tájékoztatta a nyilvánosságot.

September 1, 2014

7 hozzászólás


nagabi1

Tájèkoztatta a publikumot?


Wixen3

Én is ezt írtam, de nem fogadta el.


hb433

egyaltalan nem hallani, hogy mondana a "the"-t.


Kincskereso

jelentsd, vagy lassítsd


quruc90

Tájékoztatta a nyilvánosságot? ömm...


gabocamano

miért nem jó, hogy informálta? nem az a jelentése, nem is értem!!!!!!!!


ffyhuba

Értesítette a közvéleményt. (helyes)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.