A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He informed the public."

Fordítás:Tájékoztatta a nyilvánosságot.

0
3 éve

7 hozzászólás


nagabi1

Tájèkoztatta a publikumot?

3
Válasz2 éve

hb433
hb433

egyaltalan nem hallani, hogy mondana a "the"-t.

2
Válasz3 éve

Kincskereso

jelentsd, vagy lassítsd

2
Válasz3 éve

quruc90

Tájékoztatta a nyilvánosságot? ömm...

2
Válasz3 éve

gabocamano

miért nem jó, hogy informálta? nem az a jelentése, nem is értem!!!!!!!!

1
Válasz2 éve

12annarovo12

Tájékoztatta a hallgatóságot?

0
Válasz6 hónapja

aptg.gabi

...és, ha látnak is?

0
Válasz2 hete