"Heinformedthepublic."

Fordítás:Tájékoztatta a nyilvánosságot.

4 éve

7 hozzászólás


nagabi1

Tájèkoztatta a publikumot?

2 éve

hb433
hb433

egyaltalan nem hallani, hogy mondana a "the"-t.

4 éve

Kincskereso

jelentsd, vagy lassítsd

4 éve

quruc90

Tájékoztatta a nyilvánosságot? ömm...

4 éve

gabocamano

miért nem jó, hogy informálta? nem az a jelentése, nem is értem!!!!!!!!

2 éve

12annarovo12

Tájékoztatta a hallgatóságot?

9 hónapja

aptg.gabi

...és, ha látnak is?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.