"She drinks water."

Traducere:Ea bea apă.

September 1, 2014

29 de comentarii
Această discuție este blocată.


sttoessell

I drink,you drink,he drinks,she drinks,it drinks,we drink,you drink,they drink.


leontinamaria

De ce trebuie sa fie "s" la sfarsit ? Nu inteleg. Ma ajutati?


Naomi325732

Atunci cand spuie ea sau el se pune cu "s" si atunci cand spui de exemplu "i drink" nu se pune dar daca spui "she/he drinks" atunci se pune P.S.nici eu nu am stiut asta mi-am dat seama pe parcurs


Naomi325732

Sau la prular boy-baiat boys-baieti


Nia470841

Da nu stiam nimic din engleza cand am instalat Duoling dar pe parcurs mai perfeam vieti dar nu ma lasam batuta am opt ani invat la liceul Cilprian porumbescu traiesc in moldova si sunt multumita de Duoling e o aplicatie foarte interesanta si am ajuns la un test pe care nul stiam si Duoling ma ajutat nu nimeni din familie dar ma ajutat Duoling sa invercati si voi eu am opt ani dar am invatat 14 limbi a fost foarte greu dar mam descurcat sunt mica dar si desteapta stiu limba Romana,rusa,engleza, Etc;


ccccccp

M-am ai vrut sa zici


Rusu1346

Pentru a fi mai multe asculta Avem Girl-fata hai sa punem s la sfarstit Girls - fete-le Intelegi "s,, ajuta la cuvantul mai mult/e cum ar veni la cuvantul ,,le" Acum intelegi leontinamaria?


TeocelTare

I am,you are,he/she/it is, we are,you are, they are


George399325

Este simplu, pentru cei care nu inteleg.Mereu la persoana a 3-a singular se adauga terminatia '-s' la verb.Deci He/She/It drinks, eats, swims, goes.... Daca era I in loc de She nu se mai punea acel s, si ar fi sunat asa:I drink water. Good luck, and you can learn english, it is easy if you want to learn ... :)


GabitzaGab3

Acum am scris fra accent si imi ceri sa scriu cu accent de ce


AnaMaria374435

Asta este prea uşor.


anamaria345

de ce '' drinks''si nu '' drink''?


fantomitzah

La prezent, la persoana a treia singular apare un ”s” la finalul verbului:
he / she / it drinks
I / we / you / they drink


SilviaIulia

Persoana a 3-a singular primeste un ''s''


Iunicorn7

La cel cu ,,eu mananc un mar" am pus ,,Eumananc un nar" Din greseala si a fost bine


Nia470841

E chiar super mie imi placa acest Duoling


Habarnam167

Am scris ,,watet" și mi-a dat că e corect. Când trebuia să fie "water".

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.