1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Everyone from the class is h…

"Everyone from the class is here today."

Çeviri:Sınıftan herkes bugün burada.

September 1, 2014

4 Yorum


1086419728

Bugün sınıfın hepsi buradadır


sarikent

"sınıftan herkes bugün burada" cümlesi ile "bugün sınıfın hepsi burada" cümlesi Türkçe'mizde aynı anlamı karşılar, yani biz Türkler ikincisini kullanırız. Birincisi yani sizin cümleniz "devrik cümle" olur. Doğrusu her ikisi de doğru kabul edilmeli idi.


yasincagri

Sınıftaki herkes burda bugün yazdım yanlış diyor. İnanılmaz saçma bi durum olmaya başladı


emelyaln

Sınıftan herkes burada bugün

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.