1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the reason for that?"

"What is the reason for that?"

Çeviri:Onun sebebi nedir?

September 1, 2014

7 Yorum


ArifAslan

sebebi neydi ki desek çok sevimli olmaz mı ya :)


Selcen_Ozturk

haha, "What was the reason for that?" olsa eklerdim tabii :)


hasan913187

For neden kullanılmıs


cronychucky

Neden of degilde for kullanildi


Viforvendetta

reason for = ın sonucu/sebebi olmak


ProCent2

Cause ile reason arasındakı fark?


brightmidnight

Onun amacı nedir yazdım, olmadı. Disappointed.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.