1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He shows the boy a tomato."

"He shows the boy a tomato."

Traducere:El îi arată băiatului o roșie.

September 2, 2014

7 comentarii


redjohn_id

de ce nu e corect "el arata baiatului o rosie''?


fantomitzah

Acel ”îi” este obligatoriu.
În toate structurile de genul ăsta (când avem complement în cazul dativ, răspunde la întrebarea ”cui?”), pronumele dintre subiect și verb este obligatoriu și cel de după verb este opțional: ”el îi arată (lui)”.


mironliviu

incercant sa invatam limba engleza, constatam ca nu stim bine limba romana, si asta este pentru noi o mare frustrare! ... ati putea fi mai ingaduitori cu acesta aspecte lingvistice de limba romana!


ion610102

Daca tot criticam o anumita categorie de oameni ca nu vorbesc corect limba romana, ce ar fi sa o facem incercand sa scriem corect in limba romana! Apoi, sunt oameni fara multa scoala in romania care dintr-un motiv sau altul trebuie sa invete trei cuvinte in limba engleza! Ce facem cu ei? Hai sa le dam in cap ca-s prosti si nu vorbesc corect limba romana! Licentiatule!


AlecuStefa

Am scris : el ii arata baiatului o rosie imi da gresit pentru ca la "rosie" nu am pus caciulita la s, daca nu am pe tastaura ce fac ? toate sunt gresite ?


lucianitoi

eu aveam de pronuntat nu de scris si imi spune ca am gresit si ca scrierea corecta este....


IoanDima2

Este corect : El arata baiatului o tomata aceste cuvinte au sens corect in limba romana

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.