"He shows the boy a tomato."

Traducere:El îi arată băiatului o roșie.

acum 4 ani

6 comentarii


redjohn_id

de ce nu e corect "el arata baiatului o rosie''?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Acel ”îi” este obligatoriu.
În toate structurile de genul ăsta (când avem complement în cazul dativ, răspunde la întrebarea ”cui?”), pronumele dintre subiect și verb este obligatoriu și cel de după verb este opțional: ”el îi arată (lui)”.

acum 4 ani

mironliviu

incercant sa invatam limba engleza, constatam ca nu stim bine limba romana, si asta este pentru noi o mare frustrare! ... ati putea fi mai ingaduitori cu acesta aspecte lingvistice de limba romana!

acum 4 ani

ion610102

Daca tot criticam o anumita categorie de oameni ca nu vorbesc corect limba romana, ce ar fi sa o facem incercand sa scriem corect in limba romana! Apoi, sunt oameni fara multa scoala in romania care dintr-un motiv sau altul trebuie sa invete trei cuvinte in limba engleza! Ce facem cu ei? Hai sa le dam in cap ca-s prosti si nu vorbesc corect limba romana! Licentiatule!

acum 4 săptămâni

AlecuStefa

Am scris : el ii arata baiatului o rosie imi da gresit pentru ca la "rosie" nu am pus caciulita la s, daca nu am pe tastaura ce fac ? toate sunt gresite ?

acum 2 ani

lucianitoi

eu aveam de pronuntat nu de scris si imi spune ca am gresit si ca scrierea corecta este....

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.