1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It has stopped raining."

"It has stopped raining."

Çeviri:Yağmur durdu.

September 2, 2014

27 Yorum


Curtuba

"Yağmur dindi" de Türkçe'de kullanılmakta...


Nesim55

Aynı cevabı verdim kabul etmedi. Biz Manisa'da yağmur dindi deriz.


mustafa3479

Bu cumle present perfect tense degil mi "yagmur durmus durumda "olmasi gerekmez mi


Selcen_Ozturk

"yagmur durmus durumda "da olur, ama günlük hayatta daha cok "yagmur durdu" deriz Türkcede. kabul olmayan ve dogru oldugunu düsündügünüz alternatifler icin rapor et tusuna basabilirsinz


hasan913187

Yağış durdu da denilebilir


Hseyinsar5

Yağmur durmuş nasıl söylenir


auspices

Yağmur kesildi. Bir süre önce kesildi, halen yağmıyor... Neden olmasın ki ?


Cemkalender

Stop = dur(mak) su yagmur elektrik maas ses vb icin biz "kesildi" de kullaniyoruz.


ArzuBayramova

Neden is degil has kullanildi ?


gkcdilara38

Çünkü present perfect tense kullanılmış.


Sadkz1

Yagmayi durdurdu. olarak ceviriyorum ben dogru mu


EraySyliye

Neden rain değilde raining acaba.


yyildirim02

Iki fiil yan yana gelemeyecwginden rain raining olur.


SonerMasa

Has stopped demek yeni durdu demek değil mi???


BirsenKara11

neden "durmak" yerine "dinmek" fiilini kullanamadığımızı anlayamadım. Bu iki sözcük bu cümlede eş anlamlıdır.


gulhan544799

Yağmurun yağması durdu da kabul ediliyor


Enes18tr

Bu cumlede turkce avantajli kisaca iki kelime.


ismail_english

yagmur durmustu ?


sirinece798

Neden "yagmuru durdurdu " kasul etmedi


Ciho6

Yağmur duruyormuş ?


filiz192154

Duolingoyu tam cozemedim


filiz192154

Hakkinda bilgi verebilecek arkadas var mi


filiz192154

Mesela soruma cevap geldimi nasil ve nereden gorecem bu gibi daha bircok bilgim eksik


filiz192154

Alistirma ile ilgili degil


Mehmetalag1

Diyelim ki yagmur tanrisi falan var olay cereyan edince akillinin biri demez mi the great ... has stopped diye

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.