Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Koń nie jest mój."

Tłumaczenie:The horse is not mine.

3 lata temu

13 komentarzy


kori1331

Mi wyświetla na pół i nic nie widać!

3 lata temu

vetoap

Mógło by być" Horse is not my"?

3 lata temu

LiseUke

"My" mogłoby być gdyby zdanie miało brzmieć "It's not my horse". Mine występuje po rzeczowniku. Tak mnie przynajmniej uczono :P

3 lata temu

Tosia75182

Moim zdaniem powinno być tak jak piszesz. Pozdrawiam

2 tygodnie temu

Arual998

Raczej "Horse is not mine" :)

3 lata temu

NataliaChm1

po co litera a przed horse???

3 lata temu

natalka200246

Też tego nie rozumiem

3 lata temu

natalka200246

Nie ma potrzeby na przodzie a

3 lata temu

CostekMak

EEEEE

1 rok temu

Kotkaalicja2004

Arab by tak nie powiedział.NIE MAM NIC DO ARABÓW!!!

3 lata temu

mlekot

Spisek

3 lata temu

kostek.smolira

Mine to znaczy kopalnia.

3 lata temu

ThomasMalynsky

to znaczy moja kopalnia

3 lata temu