1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She drinks."

"She drinks."

Traducere:Ea bea.

September 2, 2014

43 de comentarii


raulderaul12

S se afla pa sfarsit deoarece He She It fac parte din a ııı a persoana

Ex. She drinks Sprite

He drinks Coca Cola

It se foloseste la animale si lucruri


George-Teodor

La persoana a treia,numarul singular (he,she,it), se adauga un s la sfarsitul verbului. Ex:She drinks water.


EugenStanga

In cazul de fata cuvantul "drinks" are rol de predicat (verbul A BEA / a nu se face confuzie cu substantivul BAUTURI)...iar cand se face acordul dintre subiect-predicat, pentru cazurile cand e vorba de persoana a 3-a SINGULAR, (nu doar pentru pronumele "el, ea" / "he, she, it") se adauga la sfarsitul predicatului litera "s"..de exemplu: it drinks, he walks, light turns off, duck swims, the man runs away. Fac exceptie unele verbe unde acordul subiect-predicat se face adaugandu-se terminatia "es"....de exemplu: "I go. He/she/it goes". ATENTIE: a nu se face confuzie intre litera "s" de la sfarsitul unui substantiv care specifica ca este la plural, cu "s"-ul adaugat pentru a se face acordul dintre subiect -predicat intr-o propozitie, unde subiectul este la pers. a3a singular.


stipan94

de ce se SCRIE CU ,,S la sfirsit?


Beatrice.ko

Pentru ca "she" este la persoana a 3.a , la vare verbul se sfarseste cu "s" .


inidobre

Pt ca este la persoana treia in nr singular atunci se pune s la he she it nu la they we girl boy man si woman


gheorgheal792090

Este la singular nu la plural


alinanadej

Imi da corect ;)))


Silvea4

De ce nu ponut bine


MarianStef575108

Ea bea - nu se confirma traducerea


Beyu992

Ea bea, ea bea de se enerveazaa


Geanina708209

Am scris "Ea bea" si nu a fost corect trebuia sa scriu "Ea bea."


SimonaIoan105156

Mulțumesc de informație


LacatusTan

Hei mai taceti din gura.Da e adevarat ceea ce spuneti.Facetiva treaba.


ghena577001

De ce traduc "ea bea" și imi dă greșală?


Maca303968

Dddddfgbbcgddv de la o crâșmă


diana186325

Îmi place de DuoLingo


AndreeaBia862443

Da am gasit la she drinks


DenisaGolo1

mia imi spunea doar she


MihaelaMan325760

J taci odată că vreau și eu pe microfon


Sonia773

Foarte frumos pentru noi adolescenți această aplicație.


AnaMaria904769

Serios eu scriu corect si imi spune ca scriu gresit

Discuții conexe

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.