"Themeatisexcellent."

Çeviri:Et nefis.

4 yıl önce

17 Yorum


akifvl

"et mükemmel" diye bir cümle doğru olmaz mı?

4 yıl önce

Nezir_Dlm

Olurda ingilizcede daha çok

Excellent - Harika ve Nefis anlamı taşır

Perfect = Mükemmel

2 ay önce

gs25010

bence de mükemmel kabul edilmeli

4 yıl önce

yauuuz

excellent mükemmel olarak çevrilebilir.

4 yıl önce

BeratEfe

mükemmel kabul edilmeli

4 yıl önce

yetkin12

Mükemmel de olmali turkcedede kullaniliyor

4 yıl önce

GkhanTrker1

Yorumlara katiliyorum. Turkcede "et mukemmel" cumledi de kullanilmaktadir ve cevaplar icersine eklenmelidir.

3 yıl önce

cessur42

Bence mukemmel olmali

3 yıl önce

perileyn

Enfes de kabul görebilir

3 yıl önce

Mustafa_CEKUC

Rapor edin eklensin

1 yıl önce

ingiliceee

Neden ki nefis "yummy"demek ama

1 yıl önce

Sonerfler

Et mükemmeldir. Kabul etmeliydi

1 yıl önce

Dou502728

Google translate bile mukemmel diye cevirdi

1 yıl önce

angelina2116

Nefis et olamaz mi

1 yıl önce

Nezir_Dlm

Excellent meat = Nefis et

2 ay önce

ladywolf78

pardon ama ben öğrencilerime sesli konuşurken sesimi niye kabul etmiyo ve ben kackere tekrarlıyorum ve hala yanlış diyo ayrıca et nefis değil dir o et mükemmel anlamında olur bunu bi düzeltseniz bide bu sorunumu çözseniz memnun olucam

1 yıl önce

OrhanbyStar

Kelimeleri yavaş ve tane tane söylediğinizde büyük ihtimalle kabul edecektir. Ben genelde bu şekilde doğruluyorum.

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.