"Onlar bir program geliştirebilirler."

Çeviri:They can develop a program.

4 yıl önce

16 Yorum


canan555
canan555

may/can yerine might neden olmadı might olabilir yapılabilir anlamında kullanılamaz mı?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Kabul ediliyor mu bilmiyorum ama dilbilgisi bakımından might da kullanabiliriz. Yalnız anlam biraz değişir. "Can" yetenek /kabiliyet/ kapasite belirtirken "might" ihtimal anlamı verir.

Örneğin:
•They can come. (Gelebilirler, araçları var, zamanları var.)
•They might come. (Belki gelirler, gelme ihtimalleri var.)

1 yıl önce

barisocal

Program yerine Software neden olmuyor?

4 yıl önce

ugurcansayan

"Program" ve "yazılım" ayrı sözcüklerdir

3 yıl önce

Hisarlix

Software yazilim degil mi

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"software" demek "yazılım"

3 yıl önce

Hisarlix

Peki programme neden olmuyor

4 yıl önce

ugurcansayan

"Programme" yazdığımda kabul edildi, fark ettiğiniz hata düzeltilmiş.

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Amerikalılar "programme" kullanmıyorlar: http://grammarist.com/spelling/program-programme/

3 yıl önce

ugurcansayan

Verdiğiniz bağlantıda İngilizceyi Britanyalıların, Yeni Zelandalıların, Avustralyalıların ve Kanadalıların da konuştuğu yazıyor. :D Britanyalıların ve Yeni Zelandalıların bilgisayar programları ile ilgili "program", programın geri kalan tüm anlamları için "programme" kullandığı açıklanmış.

3 yıl önce

alen21
alen21

create neden kabul edilmiyor develop yerine?

3 yıl önce

Drvi

Create = oluşturmak, yaratmak anlamlarında kullanılır.

3 yıl önce

akif.y

develop yerine improve neden olmadı?

1 yıl önce

Howyoudoing11

they can progress a program. ??

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.