Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu ascult pentru că el vorbește."

Traducere:I listen because he speaks.

acum 4 ani

4 comentarii


iryx15

Dar dc nu merge si "for that"?????!!!

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”because” = ”pentru că”, ”deoarece”
Când ai indiciu pe expresie (mai multe cuvinte grupate), îl folosești pe acela, nu combini traducerile separate pe cuvinte pentru că nu obții ceva corect.

acum 4 ani

Roxy6777

Am o intrebare: 'Tell' la persoana a 3a sg se transforma in 'talks'?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu, sunt două verbe distincte.
to tell -> he tells
to talk -> he talks

acum 3 ani