"Eu ascult pentru că el vorbește."

Traducere:I listen because he speaks.

September 2, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


Roxy6777

Am o intrebare: 'Tell' la persoana a 3a sg se transforma in 'talks'?


fantomitzah

Nu, sunt două verbe distincte.
to tell -> he tells
to talk -> he talks


BejinariuB1

He speaks=el vorbește/ de ce _he tallks???


iryx15

Dar dc nu merge si "for that"?????!!!


fantomitzah

”because” = ”pentru că”, ”deoarece”
Când ai indiciu pe expresie (mai multe cuvinte grupate), îl folosești pe acela, nu combini traducerile separate pe cuvinte pentru că nu obții ceva corect.


AndrewGaster

În schimb, ar trebui să fie acceptată forma cu ”for”. I listen for he speaks.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.