A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az utak hosszúak."

Fordítás:The paths are long.

0
3 éve

6 hozzászólás


GergelyMol1

A ways miért nem jó?

1
Válasz3 éve

emgepe
emgepe

Én is ezt kérdezem. Tud valaki segíteni?

0
Válasz3 éve

Bauer01

A Ways ugyanúgy jó!!! CSAK MÉG NINCS A GÉPBE BEÍRVA! Jelentsétek hibának

0
Válasz3 éve

49katirozsnyone

A way nem jelenthet utat?

0
Válasz3 éve

pappne

Én is way t irtam és nem fogadta el

0
Válasz3 éve

kovacslaszlo

The ways are long.

0
Válasz3 éve