"You are making coffee."

Fordítás:Éppen kávét főzöl.

September 2, 2014

17 hozzászólás


Firoci

"Készíted a kávét" miért nem jó?

January 1, 2015

maricusi

Én bejelentettem hibaként

February 23, 2015

Harga

"You are making the coffee."

November 10, 2017

kalti70

Készited a kávét elfogadta 2015 Máj.17

May 17, 2015

Byciclike

helyes megoldás E/1? na köszi.. :(

September 2, 2014

narancs12

Én is bejelentettem!

March 13, 2015

GereVince

Készíted a kávét. Nekem sem fogadta el. Szerintem pedig jó válasz.

April 3, 2015

Makuka0

te csinálod a kévét

April 30, 2015

dalmika82

Te készítesz kávét. Miért nem jó???

February 5, 2016

Tacsika

Te készíted a kávét. - Elfogadta 2016.02.13.

February 14, 2016

lolandlovag

A "te készítesz kávét" miért nem jó? Köszönettel.

February 16, 2016

zsanot

Éppen fözöl kávét - nem fogadta el.

July 26, 2016

Boggi23

En is

November 2, 2016

BalzsGertn

Srácok E/2 is jó válasz nem csak a T/2 !!!

June 26, 2017

Sztankay54

Mi ez, hogy "kávét készítel" ? Ilyet az életben nem láttam fordításnak.

November 3, 2017

[törölt felhasználó]

    A "kávét készitel" teljesen magyartalan. Jó fordításként ezt megjelölni elrettentő!

    July 12, 2018

esponta

    Késziteni és főzni két különböző dolog,mindegy hogy mit csinál valaki.

    November 26, 2018
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.