1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You are making coffee."

"You are making coffee."

Fordítás:Éppen kávét főzöl.

September 2, 2014

18 hozzászólás


Firoci

"Készíted a kávét" miért nem jó?


maricusi

Én bejelentettem hibaként


Harga

"You are making the coffee."


kalti70

Készited a kávét elfogadta 2015 Máj.17


Byciclike

helyes megoldás E/1? na köszi.. :(


narancs12

Én is bejelentettem!


GereVince

Készíted a kávét. Nekem sem fogadta el. Szerintem pedig jó válasz.


Makuka0

te csinálod a kévét


dalmika82

Te készítesz kávét. Miért nem jó???


Tacsika

Te készíted a kávét. - Elfogadta 2016.02.13.


lolandlovag

A "te készítesz kávét" miért nem jó? Köszönettel.


zsanot

Éppen fözöl kávét - nem fogadta el.


BalzsGertn

Srácok E/2 is jó válasz nem csak a T/2 !!!


Sztankay54

Mi ez, hogy "kávét készítel" ? Ilyet az életben nem láttam fordításnak.


[törölt felhasználó]

    A "kávét készitel" teljesen magyartalan. Jó fordításként ezt megjelölni elrettentő!


esponta

    Késziteni és főzni két különböző dolog,mindegy hogy mit csinál valaki.


istvan.vat

    Hol a főzésre utaló szó?????

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.