A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You are making coffee."

Fordítás:Éppen kávét főzöl.

3 éve

16 hozzászólás


Firoci
Firoci

"Készíted a kávét" miért nem jó?

3 éve

maricusi

Én bejelentettem hibaként

3 éve

Harga
Harga

"You are making the coffee."

9 hónapja

kalti70

Készited a kávét elfogadta 2015 Máj.17

3 éve

Byciclike
Byciclike

helyes megoldás E/1? na köszi.. :(

3 éve

narancs12

Én is bejelentettem!

3 éve

GereVince

Készíted a kávét. Nekem sem fogadta el. Szerintem pedig jó válasz.

3 éve

Makuka0

te csinálod a kévét

3 éve

dalmika82

Te készítesz kávét. Miért nem jó???

2 éve

Tacsika
Tacsika

Te készíted a kávét. - Elfogadta 2016.02.13.

2 éve

lolandlovag

A "te készítesz kávét" miért nem jó? Köszönettel.

2 éve

zsanot
zsanot

Éppen fözöl kávét - nem fogadta el.

2 éve

Boggi23

En is

1 éve

BalzsGertn

Srácok E/2 is jó válasz nem csak a T/2 !!!

1 éve

Sztankay54

Mi ez, hogy "kávét készítel" ? Ilyet az életben nem láttam fordításnak.

9 hónapja

Jan706432

A "kávét készitel" teljesen magyartalan. Jó fordításként ezt megjelölni elrettentő!

1 hónapja