Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O sonunda kazandı."

Çeviri:He has finally won.

4 yıl önce

19 Yorum


loverboy.56

She finally has won dedim kabul etmedi birde dogru cevap olarak that finally has won verdi . Saka gibi

3 yıl önce

FahrettinY16

katılıyorum

1 yıl önce

TutkuErenk

Has den sonra olmak zorunda finally.

2 yıl önce

Ayselkara0

He finally has won u kabul etmedi ya :/

3 yıl önce

green694876

She finally has won olmalı bence niye kabul edilmedi

2 yıl önce

savas67560

Perfect tense lerde has veya have den sonra zarf kullanmalisiniz.

2 yıl önce

1919a
1919a

She won finally .doğru ve kabul ediyor.

2 yıl önce

GkhanBAYKA2

She won finally kabul etti harika

2 yıl önce

MehmetGNDZ2

Finally ve already daha çok ozne ile yardımcı fiil arasında kullanılıyor.

1 yıl önce

seydat

She has eventually won neden kabul edilmedi!? eventually ile finally aynı anlama gelmiyor mu

4 yıl önce

Doga407

evet ama galiba eventually neticede veya nihayet anlamına geliyor

1 yıl önce

atzehri

Has won ile won arasinda ne fark var

3 yıl önce

Doga407

he,she,it lerde yakın geçmiş zamanda has gelir ı,you,we,they e de have gelir

1 yıl önce

producer.mustafa

He has won at last :)

3 yıl önce

iitenbilen

Abuk sabuk sorular var aciklayan yok programin yetersizligi var bu noktada

3 yıl önce

Cansu.....
Cansu.....

'has 'den önce zarf kullanilmaz

2 yıl önce

HseyinKEMA1

He won finally,O sonunda kazandı.

1 yıl önce

onurk16

She won finally yazdim kabul etti.Kendinizi zorlamanin manasi yok, aslinda cok basit.

1 yıl önce

selcukcelik1960

he has won at the end dedim olmadı. Şöyleymiş: He has won in the end. tam anlamadım aslında ama..

11 ay önce