"O sonunda kazandı."

Çeviri:He has finally won.

September 2, 2014

17 Yorum


loverboy.56

She finally has won dedim kabul etmedi birde dogru cevap olarak that finally has won verdi . Saka gibi

July 29, 2015

FahrettinY16

katılıyorum

July 18, 2017

TutkuErenk

Has den sonra olmak zorunda finally.

January 21, 2016

Ayselkara0

He finally has won u kabul etmedi ya :/

August 4, 2015

green694876

She finally has won olmalı bence niye kabul edilmedi

December 8, 2015

savas67560

Perfect tense lerde has veya have den sonra zarf kullanmalisiniz.

February 5, 2016

1919a

She won finally .doğru ve kabul ediyor.

December 21, 2015

GkhanBAYKA2

She won finally kabul etti harika

September 20, 2016

MehmetGNDZ2

Finally ve already daha çok ozne ile yardımcı fiil arasında kullanılıyor.

February 7, 2017

atzehri

Has won ile won arasinda ne fark var

December 1, 2014

Doga407

he,she,it lerde yakın geçmiş zamanda has gelir ı,you,we,they e de have gelir

February 20, 2017

producer.mustafa

He has won at last :)

July 12, 2015

iitenbilen

Abuk sabuk sorular var aciklayan yok programin yetersizligi var bu noktada

October 17, 2015

Cansu.....

'has 'den önce zarf kullanilmaz

March 1, 2016

HseyinKEMA1

He won finally,O sonunda kazandı.

April 19, 2017

onurk16

She won finally yazdim kabul etti.Kendinizi zorlamanin manasi yok, aslinda cok basit.

July 9, 2017

selcukcelik1960

he has won at the end dedim olmadı. Şöyleymiş: He has won in the end. tam anlamadım aslında ama..

November 4, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.