"O sonunda kazandı."

Çeviri:He has finally won.

4 yıl önce

24 Yorum


loverboy.56

She finally has won dedim kabul etmedi birde dogru cevap olarak that finally has won verdi . Saka gibi

3 yıl önce

FahrettinY16

katılıyorum

1 yıl önce

TutkuErenk

Has den sonra olmak zorunda finally.

2 yıl önce

Ayselkara0

He finally has won u kabul etmedi ya :/

3 yıl önce

green694876

She finally has won olmalı bence niye kabul edilmedi

3 yıl önce

savas67560

Perfect tense lerde has veya have den sonra zarf kullanmalisiniz.

2 yıl önce

1919a
1919a

She won finally .doğru ve kabul ediyor.

2 yıl önce

GkhanBAYKA2

She won finally kabul etti harika

2 yıl önce

MehmetGNDZ2

Finally ve already daha çok ozne ile yardımcı fiil arasında kullanılıyor.

1 yıl önce

seydat

She has eventually won neden kabul edilmedi!? eventually ile finally aynı anlama gelmiyor mu

4 yıl önce

Doga407

evet ama galiba eventually neticede veya nihayet anlamına geliyor

1 yıl önce

atzehri

Has won ile won arasinda ne fark var

4 yıl önce

Doga407

he,she,it lerde yakın geçmiş zamanda has gelir ı,you,we,they e de have gelir

1 yıl önce

producer.mustafa

He has won at last :)

3 yıl önce

iitenbilen

Abuk sabuk sorular var aciklayan yok programin yetersizligi var bu noktada

3 yıl önce

Cansu.....
Cansu.....

'has 'den önce zarf kullanilmaz

2 yıl önce

HseyinKEMA1

He won finally,O sonunda kazandı.

1 yıl önce

onurk16

She won finally yazdim kabul etti.Kendinizi zorlamanin manasi yok, aslinda cok basit.

1 yıl önce

selcukcelik1960

he has won at the end dedim olmadı. Şöyleymiş: He has won in the end. tam anlamadım aslında ama..

1 yıl önce

filiz192154

He is won finally dedim kabu etmedi nden cvp ayni

2 yıl önce

Cansu.....
Cansu.....

is yerine has kullanmaliydin cümle present perfect çünkü

2 yıl önce

Ouzhanz3

Has ın anlamı ne bırada? She won finnaly dedim oldu ama has ne ?

2 yıl önce

kgdemir

"she finally has won" neden kabul edilmiyor ki? biliyorsunuz ki cinsiyet belirsizliği olan cümlelerde özne her zaman she'dir he değil!!!

2 yıl önce

tarhansimsek

Madem yakın geçmiş dersindeyiz cevapta neden "has" yok?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.