1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is she at home?"

"Is she at home?"

Çeviri:O evde mi?

September 2, 2014

4 Yorum


akifmert2007

Ya at ne demekti arkadaşlar bilen varsa bana bir şeyler desin cevaba yazabilirsiniz tamam mı


hasansemerkand

"at" edat olup, -de, -da, -e, -a anlamlarında kullanılır. Home ev, yuva, vatan anlamına gelir. Bu sebepten home için burada olduğu gibi "at" kullanılır. House olduğunda ise House kelimesi de ev anlamına gelir. Fakat bu ev daha çok bina, yapı anlamı taşır. Bu sebepten in edatı ile kullanılır.


EkremZiyaG

At sözü duyulmuyor. Bende mi sorun var, herkeste mi böyle. Fakat Yavaş konuşmada duyuluyor.


sukran808848

At sözcüğünü söylemiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.