1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Their site is available in P…

"Their site is available in Portuguese and Spanish."

Traducere:Site-ul lor este disponibil în limba portugheză şi limba spaniolă.

September 2, 2014

20 de comentarii


AdrianaGirnet

Disponibil ar fi mai corect


MafteiJani

Eu cred ca responsabilii acestui site nu sunt in toate mintile.Aici dau valabil la traducere o singura varianta,dar la verificare dau doua variante,cu o singura explicatie ;odata se scrie cu verbul ESTE,si a doua oara cu verbul prescurtat E.Daca am scris asa,la verificare m-a trimis la plimbare,si mi-a spus iar ca este valabil numai o singura varianta.Am repetat de cateva ori variantele,si in final a fost valabila numai o varianta.Daca o scriu,spune ca nu-i valabil,si-mi da ca fiind corect iar cele doua variante,cu toate ca am ,,copiat ''si scris variantele lor .Ce sa mai inteleg?


taniancu

Pe bune? E gresit daca spun ca "saitul lor e disponibil in portugheza si spaniola"?


GheorgheRa

Site-ul nu e romanesc.Corectati


BA0LaFSa

SITE nu este un cuvant romanesc, asa ceva nu exista in limba romana normala. SITE= LOC !!!


MariaFilig

Si daca traducem loc il accepta?


cositel

Am scris portugheza si spaniola da e greșit. Ei nu au scris "spanish lang." da vor sa scriu limba spaniola.


BA0LaFSa

Este o fraza COMPLET FARA SENS !Un loc nu poate fi disponibil asa !


florentina363017

Eu cred ca este corect


MariaFilig

Care eproblema cu telefoanele astea scrii un cuvant si apare altul?


MariaFilig

De cand se scrie asa sait-ul si de ce


MariaFilig

Astept rspuns.Noi incercam sa invatam engleza si voi habar nu.aveti de limba romana ce sa mai zic de gramatica.


MariaFilig

Sa-mi bag picioru in satul vostru


MariaFilig

O ciudatenie pe care nu o inteleg.


MariaFilig

Sa fi-ti fericiti dragilor Duolingo ma-m enervat suficient pentru o zi de wichend


BA0LaFSa

SITE-Ul nu este cuvant romanesc


BA0LaFSa

SITE nu este cuvant romanesc.


Boneaioan

La limba romana mertati nota 2.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.