Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Their site is available in Portuguese and Spanish."

Traducere:Site-ul lor este disponibil în limba portugheză şi limba spaniolă.

acum 3 ani

6 comentarii


SabinaDobrin

valabil ?

acum 3 ani

AdrianaGirnet

Disponibil ar fi mai corect

acum 3 ani

MafteiJani

Eu cred ca responsabilii acestui site nu sunt in toate mintile.Aici dau valabil la traducere o singura varianta,dar la verificare dau doua variante,cu o singura explicatie ;odata se scrie cu verbul ESTE,si a doua oara cu verbul prescurtat E.Daca am scris asa,la verificare m-a trimis la plimbare,si mi-a spus iar ca este valabil numai o singura varianta.Am repetat de cateva ori variantele,si in final a fost valabila numai o varianta.Daca o scriu,spune ca nu-i valabil,si-mi da ca fiind corect iar cele doua variante,cu toate ca am ,,copiat ''si scris variantele lor .Ce sa mai inteleg?

acum 1 an

sorineatza

eu am scris situl si nu site-ul, omg....

acum 3 ani

GheorgheRa

Site-ul nu e romanesc.Corectati

acum 2 ani

RaduBradeanu

cuvântul potuguese se înțelege f. greu

cu 4 luni în urmă