"هل لديك مظلة؟"

الترجمة:Do you have an umbrella?

September 2, 2014

9 تعليقات


MennaLotfy

do you have umbrella ? ليه لازم استخدم an

September 2, 2014

Mary_ah

لأنها نكرة

September 2, 2014

MennaLotfy

مهى عشان نكرة مش لازم استخدم an ممكن اقولها على طول من غير اداة التنكير

September 2, 2014

anos1996

عزيزتي ممكن شرح مبسط عن متى تستخدم a..an

July 16, 2015

llusx

يمكنك قراءة هذا الشرح.

July 16, 2015

Asmaa160243

طيب ما umbrella بدون an أيضا نكرة!

January 30, 2019

bashar559508

ليش حطينا got

February 11, 2017

PXDF2

Okay

October 30, 2017

Oafn4

صعبه

November 30, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.