1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "هل لديك مظلة؟"

"هل لديك مظلة؟"

الترجمة:Do you have an umbrella?

September 2, 2014

12 تعليقًا


MennaLotfy

do you have umbrella ? ليه لازم استخدم an


Mary_ah

لأنها نكرة


MennaLotfy

مهى عشان نكرة مش لازم استخدم an ممكن اقولها على طول من غير اداة التنكير


Omaar_ghoneim

ههههههههههههه
الكلام ده عندنا احنا في العربي، مش عندهم هما.


Asmaa160243

طيب ما umbrella بدون an أيضا نكرة!


anos1996

عزيزتي ممكن شرح مبسط عن متى تستخدم a..an


llusx

يمكنك قراءة هذا الشرح.


bashar559508

ليش حطينا got


SuzyAlbeir

Do you have an umbrella?

هل لديك مظله؟

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.