"هل لديك مظلة؟"

الترجمة:Do you have an umbrella?

September 2, 2014

14 تعليقًا
هذا النقاش مغلق.


MennaLotfy

do you have umbrella ? ليه لازم استخدم an


Mary_ah

لأنها نكرة


MennaLotfy

مهى عشان نكرة مش لازم استخدم an ممكن اقولها على طول من غير اداة التنكير


Omaar_ghoneim

ههههههههههههه
الكلام ده عندنا احنا في العربي، مش عندهم هما.


Asmaa160243

طيب ما umbrella بدون an أيضا نكرة!


anos1996

عزيزتي ممكن شرح مبسط عن متى تستخدم a..an


28yx7

لانو المظله بدايتهاuو الuمن الفاول ليتر حقت الانجليزي واي كلمه تبدأ بي e o i u a إلى هم الفاول ليتر بي نضع قبلهاan


khaledlahmer

Download khan academy. That app can help you to ameliorate your grammar


bashar559508

ليش حطينا got


SuzyAlbeir

Do you have an umbrella?

هل لديك مظله؟

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.