Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The woman eats fish."

Çeviri:Kadın balık yer.

0
3 yıl önce

8 Yorum


gunercan01

eats la eat arasndaki fark nedir

1
Cevap ver53 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

He she it de fiilin sonuna s takısı gelir; The boy runs. That woman smiles. The dog barks. Tabii ki geniş zamanda kullanılırsa.

4
Cevap ver13 yıl önce

aebuyukalp

bence de. haklısın.

1
Cevap ver1 yıl önce

CerenAkarsu

He/She/It varsa fiile ''S'' takısı gelir. Bu nedenle eat '' eats '' e dönüşüyor.

1
Cevap ver2 yıl önce

Sabiha678016

Kadın bir balık yer yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver2 yıl önce

Kayra281

çünkü a kelimesi yok

2
Cevap ver1 yıl önce

BaharCogur

Hhg☺☺

0
Cevap ver1 yıl önce

sinem239846

Cumle biraz sacma degil mi?

0
Cevap ver1 ay önce