"The woman eats fish."

Çeviri:Kadın balık yer.

4 yıl önce

9 Yorum


gunercan01

eats la eat arasndaki fark nedir

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

He she it de fiilin sonuna s takısı gelir; The boy runs. That woman smiles. The dog barks. Tabii ki geniş zamanda kullanılırsa.

3 yıl önce

aebuyukalp

bence de. haklısın.

1 yıl önce

FatmaNevaS1

Özne eğer he she it yani O ise özneden sonra gelen fiilin sonuna s takısı getirilir

2 ay önce

CerenAkarsu

He/She/It varsa fiile ''S'' takısı gelir. Bu nedenle eat '' eats '' e dönüşüyor.

2 yıl önce

Sabiha678016

Kadın bir balık yer yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

Kayra281

çünkü a kelimesi yok

1 yıl önce

BaharCogur

Hhg☺☺

1 yıl önce

sinem239846

Cumle biraz sacma degil mi?

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.