Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar bir sonraki aşamayı duyururlar."

Çeviri:They announce the next stage.

4 yıl önce

8 Yorum


FeritKotan

cevapta "bir" kelimesini karşılayan sözcük hangisi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

next: bir sonraki

4 yıl önce

white77..
white77..

stage sahne demek değil mi. aşama olarak step daha mantıklı

3 yıl önce

bengisukaradeniz

bence de

3 yıl önce

IbrahmBela

They announced the next phase. Stage yerine başka kelimeler kullanamaz mıyız ? mesela phase, level , step etc

3 yıl önce

masqulia

they announce the next level dedim neden oluyor.. aynı şey

2 yıl önce

americanscholar2

Step = adım

Aşama = level

Stage = sahne

1 yıl önce

Okan1461

They announce the next level kabul görmelidir

10 ay önce